AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #1 Del Skrevet 7. januar 2022 Hei jeg bare lurer. Noe er ikke glad i hjemmelagde ting, mens andre elsker det. Så jeg har noen spm. 1.Hvilke hjemmelagde produkter bruker du mest? 2. Hvilke hjemmelagd produkt liker du best? 3. Hvorfor/ hvorfor ikke liker du hjemmelagde produkter? Alt fra hjemme snekret, strikket sydd, redesignet osv som du enten har laget selv eller fått Anonymkode: 6be8c...df0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pinnedyret21 Skrevet 7. januar 2022 #2 Del Skrevet 7. januar 2022 En kofte jeg har strikket det og en marius genser moren min strikket til meg. Deilig med slike plagg når man har et dårlig isolert hus. Bruker saueskinnstøfler like mye 😅 så er i grunn 3 ting som går igjen her. Jeg er veldig glad i slike klær som varmer, i tillegg til at det ligger mye tid og glede bak strikkede plagg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Føsleguri Skrevet 7. januar 2022 #3 Del Skrevet 7. januar 2022 1. Skjærfjølen jeg laget på sløyden på ungdomsskolen. Den har jeg brukt hver dag siden jeg flyttet hjemmefra for over 20 år siden. 2. Jeg har strikket masse gensere, kjoler og topper som jeg liker veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #4 Del Skrevet 7. januar 2022 Mannen min er ganske praktisk av seg så bruker nok flere av hans idéer, reparasjoner og modifikasjoner hver dag. Bruker strikket pannebånd hver dag. Og strikket ulldress til barnet. Anonymkode: 4c86b...2f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #5 Del Skrevet 7. januar 2022 Strikking uten tvil, både på meg og barna. Nå er vi veldig bortskjemte på den fronten siden min mor produserer ett voksenplagg i uka ca gjennom covid tiden Anonymkode: 24973...6d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #6 Del Skrevet 7. januar 2022 Strikkede plagg av ull. Både sokker, tøfler, votter, skjerf og gensere. Anonymkode: f6156...0fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazydoglady Skrevet 7. januar 2022 #7 Del Skrevet 7. januar 2022 Strikkede ullplagg. Elsker det. Både gode og fine klær som er fint både til hverdags og turbruk etc. Setter alltid pris på å få strikketøy, alt fra sokker og votter til gensre eller ullbukser 🙂 Veldig glad i redesign også. Ellers tror jeg ikke det er noe jeg ikke hadde blitt glad for sålenge den funker, men er det snakk om gaver så foretrekker jeg vell at det er greit utført håndtverk da. 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #8 Del Skrevet 7. januar 2022 Strikkede plagg av alpakka, ull, bomull, lin og silke er det jeg er gladest i og bruker mest Anonymkode: b3e5a...a7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #9 Del Skrevet 7. januar 2022 Pappa har snekra bokhylla, skrivebordet mitt og flere andre hyller, og de er jo "i bruk" døgnet rundt hver eneste dag. Bruker også hjemmestrikka votter og lue hele vinterhalvåret, ullsokker går jeg med året rundt. Jeg liker hjemmelaget fordi man kan få ting tilpasset eget behov. Bokhylla mi passer perfekt inn i stua og utnytter all plass, ingen kjøpebokhyller gjør det. Jeg liker ikke hjemmelaget fordi det noen ganger kan se litt vel hjemmelaget ut. Anonymkode: 10948...a89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå