Stina234 Skrevet 7. januar 2022 #1 Skrevet 7. januar 2022 Mye pent på siden men stort sett alltid utsolgt på de vanligste størrelsene. Jeg klikker inn for å be om melding når størrelsen kommer inn men får aldri svar. Er det en seriøs nettbutikk?
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #2 Skrevet 7. januar 2022 Ja. Men har du sjekket på Zalando og Floyd for eksempel? De fører også merket. Anonymkode: cc17b...7bf 1
Stina234 Skrevet 7. januar 2022 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja. Men har du sjekket på Zalando og Floyd for eksempel? De fører også merket. Anonymkode: cc17b...7bf Har ikke sjekket Floyd. Takk for tipset. 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #4 Skrevet 7. januar 2022 Det er fast fashion, jalla kvalitet, klær som nupper, er gjennomsiktig og størrelser som varierer veldig. Ville revurdert å handle fra det merket Anonymkode: 85517...85e 5
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #5 Skrevet 7. januar 2022 De får ikke inn flere størrelser med mindre noen kjøper plagget og returnerer det. Fast fashion som hun over skrev.. da får de stort sett bare inn én bulk av hvert plagg. Anonymkode: b2c62...13b 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #6 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 7.1.2022 den 14.34): Det er fast fashion, jalla kvalitet, klær som nupper, er gjennomsiktig og størrelser som varierer veldig. Ville revurdert å handle fra det merket Anonymkode: 85517...85e Jeg har veldig god erfaring fra NA-KD og det er kanskje der jeg handler mest tøy, men jeg er veldig selektiv med hva jeg kjøper. Sommerkjolene deres er utrolig fine, men jeg kjøper ikke med mindre de er 100% bomull, lin, eller viskose. Jeansene deres i økologisk bomull er også helt fantastiske Det er frustrerende at mange klær er tomme for størrelser, men jeg sjekker om regel en gang i uka om det er et plagg jeg virkelig ønsker meg og etter 4-8 uker så pleier det å komme nye størrelser Anonymkode: 26337...4c0 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #7 Skrevet 10. januar 2022 Jeg har samme erfaring som ts, mye fint men stort sett utsolgt. Finner masse fint jeg kunne tenke meg å prøve, men ikke i min størrelse. Anonymkode: 162f1...0df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå