AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #1 Skrevet 7. januar 2022 Sier det igjen, sykt nasty bilde!! Jeg må bare spørre da jeg ikke skjønner noe. Slik som dette kom også igår kveld, bare enda mer da. Ser jo rett og slett ut som snørr🤢 Sånn utflod har jeg ikke, og vanlig utflod har jeg i tillegg til dette. Så hva dette er aner jeg ikke. Håper noen kan svare Hemningene mine for slike ting er ikke tilstedeværende om dagen mtp alt som har med kropp å gjøre.😅 Anonymkode: af338...e4e
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #2 Skrevet 7. januar 2022 Kan se slik ut😊 jeg fikk tilsvarende nøyaktig 1 uke før vannet gikk. Anonymkode: d88d1...3c6
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #3 Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kan se slik ut😊 jeg fikk tilsvarende nøyaktig 1 uke før vannet gikk. Anonymkode: d88d1...3c6 Takk for svar! hadde blankt slim noen dager sist uke. Men nå har det begynt å komme ut som slik på bilde, altså «snørr». Spent på når noe skjer, men har forstått at det kan gå lan tid😅 Anonymkode: af338...e4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå