Gå til innhold

Er du glad i puppene dine?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør deg fornøyd med puppene dine?

Anonymkode: 113ad...c49

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. De er følsomme og jeg kan bli søkkvåt av å bare stimulere brystvortene en liten stund. De er myke og store, ser bra ut med klær på. Henger en del men de er som de er. 

Anonymkode: 91124...a9d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er du glad i fingeren din? 

Anonymkode: fbe46...f45

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Mannen min tenner ikke på pupper (ikke mine i alle fall) så de har ingen seksuell funksjon. Har fungert ok som matkilde for babyen.

Anonymkode: 9d7f7...db6

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Pene å se på og ta på 

Anonymkode: 66e69...812

AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 31cff...92a

Skrevet

Spør du bare kvinner?

• Liker 2
Skrevet

Hvordan går det an å være glad i en spesifikk kroppsdel? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja og nei. Menn elsker dem og kan ikke slutte å se eller klå. De gjør en kjole finere og er pene og runde. Men syns brystvortene sitter for langt opp og skulle ønske de var hakket større, så har vurdert å operere de litt større og på en måte som får brystvortene lenger ned med å legge inn sånn innvendig bh 😅 blir isåfall etter neste fødsel da jeg ønsker flere barn. 

Anonymkode: 99d02...87b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De er ok, veldig store så har fått litt heng med årene. Mottatt merkelig mange komplimenter om hvor fantastiske brystvorter jeg har oppigjennom, så det er jo hyggelig🤪

Anonymkode: 118d9...e4a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

jeg elsker puppene mine. De er følsomme, store, myke men faste på en måte. Henger ikke. Ser bra ut både med og uten bh. Får mye komplimenter for de. 

Anonymkode: ad128...1fb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke. 

Anonymkode: 90ab5...deb

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

jeg elsker puppene mine. De er følsomme, store, myke men faste på en måte. Henger ikke. Ser bra ut både med og uten bh. Får mye komplimenter for de. 

Anonymkode: ad128...1fb

Samme her, kan nesten bli for mye av det gode i blandt.   Er 163 og  har 70c, så ingen problem med oppmerksomhet fra menn.  😉

• Liker 2
Skrevet

Ja, jeg er kjempefornøyd, litt små kanskje.. Det er bare så deilig å bli kysset og sugd på dem😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, dem er små og holder seg faste og spretten år etter år. Perfekt størrelse på nipplene. Passer meg veldig bra som trener såpass mye

Anonymkode: 1ebbd...356

AnonymBruker
Skrevet

Elsker mine 700 gram silikonpupper

Anonymkode: 20f5f...dac

• Liker 1
Gjest Kristina666
Skrevet

Puppene mine er det jeg er mest fornøyd med😅

Skrevet

Jeg er stort sett fornøyd med hele kroppen min. Brystene er med i det totale bildet. Orker ikke gå rundt og være misfornøyd, om 30 år kommer jeg til å savne den jeg er nå.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Anonymkode: a2b62...49f

Skrevet

Ja ^^, De er passe store, faste og holder seg i form (selv om jeg sluttet med bh i 2010).  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...