AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #1 Skrevet 7. januar 2022 Det er ei jeg holder på med som har tidligere vært narkoman. Hun er også en veldig "streng attitude".. Hun blir sur om man snakker litt for høyt Hun blir sur om hun må gjenta seg Hun kaller meg ting som jeg synes er ufint Stjeler ting, har skumle venner fra tidligere narkostyr.. Er dette noen dere ville styret unna eller fortsette? Jeg vet at "narkoman" er allerde et stort faresignal. Men vil ha deres råd. Anonymkode: 05252...40c
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #2 Skrevet 7. januar 2022 Trenger du virkelig råd? Les det du skrev. Anonymkode: bda63...b9e 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #3 Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Trenger du virkelig råd? Les det du skrev. Anonymkode: bda63...b9e Hun er snill, men igjen føler at det er feil. Men ja, jeg vil ha råd. Anonymkode: 05252...40c
Gjest ABM Skrevet 7. januar 2022 #4 Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det er ei jeg holder på med som har tidligere vært narkoman. Hun er også en veldig "streng attitude".. Hun blir sur om man snakker litt for høyt Hun blir sur om hun må gjenta seg Hun kaller meg ting som jeg synes er ufint Stjeler ting, har skumle venner fra tidligere narkostyr.. Er dette noen dere ville styret unna eller fortsette? Jeg vet at "narkoman" er allerde et stort faresignal. Men vil ha deres råd. Anonymkode: 05252...40c Du burde gått for lenge siden!! Hun velger dopet foran deg alle dager i veckan...og du klarer ikke å hjelpe henne....Løp!
Hannah80 Skrevet 7. januar 2022 #5 Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hun er snill, men igjen føler at det er feil. Men ja, jeg vil ha råd. Anonymkode: 05252...40c Hun høres ikke snill ut, overhodet. Hun sier ufine ting til deg, skriver du. "Bare" det hadde vært dumpegrunn for meg.
Gjest ABM Skrevet 7. januar 2022 #6 Skrevet 7. januar 2022 (endret) Feil...fikk ikke fjernet emojis 😬🙈😂 Endret 7. januar 2022 av ABM
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #7 Skrevet 7. januar 2022 Styr unna, eller krev at hun kvitter seg med sine tidligere narkovenner. Hun er sårbar for å havne i miljøet igjen. Ikke rot deg borti noe sånt. Du fortjener bedre. Anonymkode: 37d8d...688 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #8 Skrevet 7. januar 2022 Egne erfaringer på dette området selv.. Endte ikke godt for å si det sånn.. Du fortjener bedre Anonymkode: fded8...1f0
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #9 Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun er snill, men igjen føler at det er feil. Men ja, jeg vil ha råd. Anonymkode: 05252...40c Ok. Gå. Anonymkode: bda63...b9e
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #10 Skrevet 7. januar 2022 Hannah80 skrev (1 time siden): Hun høres ikke snill ut, overhodet. Hun sier ufine ting til deg, skriver du. "Bare" det hadde vært dumpegrunn for meg. Riktig Anonymkode: bda63...b9e
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #11 Skrevet 7. januar 2022 Skjønner ikke at du trenger å spørre en gang, jeg ville gått på dagen. Plutselig står du helt ufrivillig midt oppe i et eller annet drama med disse lyssky folkene. Anonymkode: f488a...d5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå