Gå til innhold

Har kjæreste, men lengter etter en jeg hadde sommerflørt med

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

som overskriften sier så har jeg kjæreste nå i dag. Vært sammen 1 år, vi har nettop flyttet inn sammen i leilighet. Han er værdens beste kjæreste. 
Jeg blir kvelt av tanken som jeg har inni meg om at jeg skulle ønske jeg fortsatte med sommerflørten(jeg blir uvel at det har gått så langt at jeg må spør forum om hjelp, eller for å lufte tanker). Han var veldig intressert i meg i etterkant og jeg også i han. Korona kom og han bodde i danmark så det ble plutselig veldig vanskelig å reise. Men etter en stund merket jeg at vi snakket mindre å mindre så det datt bort av seg selv. Denne karen hadde svært godt utsende og hadde jobb og hus. Jeg fant meg en yngre kar som bodde hjemme da jeg traff han. Og jeg aner ikke hvorfor jeg begynner å få slike tanker, det er ikke likt meg. Jeg er kjempeglad i kjæresten min men nå som sagt kveles jeg av tankene jeg har. 
han jeg er illag med nå er så omtenksom og varm at jeg vet ikke om det er på noe som helst måte lurt å si noe om hvordan jeg har det til han. 

jeg forsøker forresten å tenke at jeg ikke finner en bedre kjæreste en han jeg er sammen med nå og det er jeg sikker på at jeg ikke kommer til å gjøre heller.  Hva kan jeg gjøre? 

Anonymkode: 2582c...2c4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke disse trådene om hvor objektivt bra kjæresten er. Det er ingen konkurranse, men et spørsmål om match. 

Du trenger bare stille deg spørsmålet: elsker du ham? Etter ett år sammen ville jeg forventa at dere enten knulla hele tida og/eller brukte tida på å bli kjent i dybden, og å tilpasse seg hverandre, noe som tidvis er ubehagelig eller uvant. Hvem er du? Hvem er han? Hva har dere til felles? Er dere et team? Er han sexy i dine øyne? 

Hvis du på det stadiet mest lengter etter en  annen fyr, er forholdet liten vits. 

Anonymkode: 3def8...96c

AnonymBruker
Skrevet

Dersom du ikke klarer å knulle vekk slike tanker i forholdet du er i, er du virkelig ikke til å stole på.

Anonymkode: c5dfd...e44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...