AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #1 Skrevet 6. januar 2022 Har noen opplevd dette før? Jeg trodde bekymringsmeldinger var noe som på en måte ble prioritert hos fastleger, i tilfelle det står noe som tyder på at pasienten kan være en fare for seg selv eller andre, men kanskje jeg tar feil? Anonymkode: 95353...e11
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #2 Skrevet 6. januar 2022 Hvis du har sendt inn en bekymringsmelding til fastlegen om noen andre så har ikke du innsynsrett i hva legen og pasienten har foretatt seg med mindre du er verge eller foresatt. Anonymkode: 3757e...678
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #3 Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis du har sendt inn en bekymringsmelding til fastlegen om noen andre så har ikke du innsynsrett i hva legen og pasienten har foretatt seg med mindre du er verge eller foresatt. Anonymkode: 3757e...678 Det er en bekymringsmelding mi egen lege har mottatt det er snakk om, og jeg vet hvem som sendte den og når Anonymkode: 95353...e11
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #4 Skrevet 24. august 2022 Hva skjer egentlig når kommunen mottar bekymringsmelding. hva slgs spørsmål stiller de. kan man nekte å svare osv? Anonymkode: 33f2d...a6c
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #5 Skrevet 25. august 2022 Tror ikke nødvendigvis det skjer noe. Men legen har hvertfall fått beskjed, og det blir journalskrevet. Så vurderer han om han skal foreta seg noe, ta en telefon til pasienten eller bare overse det. Anonymkode: cdc73...c1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå