AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #1 Del Skrevet 6. januar 2022 Jeg har gått ned 8 kg og ser ingen forskjell. Har heller ikke fått noen kommentarer på dette. Klærne passer fortsatt, men er nok litt romsligere men ikke sånn at jeg kunne gått ned en størrelse. Når kan man se forskjell egentlig?😊 Startvekt var 86 kg fordelt på 168 cm. Veier nå ca 78, og målet mitt er i første omgang å komme under 70, men det er så demotiverende når jeg ikke ser eller føler noen forskjell😬 Anonymkode: 11b8f...531 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #2 Del Skrevet 6. januar 2022 Hadde du tatt et bilde av deg naken før du mistet de åtte kiloene, så hadde du sett forskjell. Det er bare ikke så lett å legge merke til gradvise endringer. Anonymkode: ff870...870 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SaySomething Skrevet 6. januar 2022 #3 Del Skrevet 6. januar 2022 Har du truffet noen du ikke har sett på en stund? De du ser daglig legger gjerne ikke merke til gradvise forandringer. Som brukeren over meg sier, har du tatt bilder av deg selv? Tatt mål? Du sier klæra sitter løsere, men ikke nok til å gå ned en str, har du prøvd en str mindre? I pløsete klær kan alle se større ut en hva de er. Og 10kg? Du har gjort en kjempe jobb 👏 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #4 Del Skrevet 6. januar 2022 Da jeg passerte 20 kilo la folk merke til det🤔 Men jeg var noe større enn deg da😊 evt, så er det ingen som tørr å kommentere at du har gått ned😊 Anonymkode: c8579...1ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #5 Del Skrevet 6. januar 2022 Spørs på kg og størrelsen. Når jeg gikk ned 10kg trengte jeg ikke ny str. Når jeg er 4kg lettere enn nå må jeg ned i XS Anonymkode: 1b0e3...858 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #6 Del Skrevet 6. januar 2022 Spørs kanskje hvor stor du er i utgangspunktet. Jeg er like høy som deg, gikk i høst ned 3 kg. Er nå 66. Det vises og jeg har fått kommentarer. En annen ting, er du sikker på at ikke folk ser det, men ikke tør si noe? Har selv en kollega som er mye større enn deg, og har lagt merke til at hun har gått ned i vekt. Jeg har ikke turt å si noe, det er et følsomt tema for mange. Det sies jo at vi ikke skal kommentere kroppene til folk, hvertfall ikke de vi ikke kjenner kjempegodt. Anonymkode: bec1a...fb9 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #7 Del Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Spørs kanskje hvor stor du er i utgangspunktet. Jeg er like høy som deg, gikk i høst ned 3 kg. Er nå 66. Det vises og jeg har fått kommentarer. En annen ting, er du sikker på at ikke folk ser det, men ikke tør si noe? Har selv en kollega som er mye større enn deg, og har lagt merke til at hun har gått ned i vekt. Jeg har ikke turt å si noe, det er et følsomt tema for mange. Det sies jo at vi ikke skal kommentere kroppene til folk, hvertfall ikke de vi ikke kjenner kjempegodt. Anonymkode: bec1a...fb9 Enig der, blir selv irritert og flau om folk kommenterer vektnedgang og synest det er en fin ting at folk ikke gjør der, så gjør det aldri selv Anonymkode: 1b0e3...858 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #8 Del Skrevet 6. januar 2022 Jeg går litt opp og ned i vekt (ikke snakk om mer enn 5-6 kg) og det synes veldig godt. Når jeg legger på meg ser det ut til at alt legger seg rundt livet, og magen blir veldig utstikkende.... Aldri noen som kommenterer når jeg går opp i vekt, men når jeg går ned de kiloene får jeg mange kommentarer om hvor slank jeg har blitt. 😊 Anonymkode: 847e3...b9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 7. januar 2022 #9 Del Skrevet 7. januar 2022 Jeg ser forskjell allerede etter 1 kg, men jeg er i nedre sjiktet av normalvektig. Så dette er individuelt. Men jeg tipper du har sett deg litt blind på egen kropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 7. januar 2022 #10 Del Skrevet 7. januar 2022 Etter fødsel for 2,5 år siden har jeg gått ned over 20 kg, fra 85 (rett etter fødsel) til 63 kg i dag og jeg ser mye større forskjell på de 10 siste kiloene enn de 10 første, for å si det sånn. Tror hver kilo vises bedre jo mindre man veier, og i tillegg så synes jeg selv at det er vanskelig å se nedgang med en gang når man ser seg selv i speilet hver dag. Må liksom gå litt tid og noen flere kilo før jeg har sett det. Men vil anbefale deg å finne frem målebåndet også. Jeg merket det på målebåndet at magen var mindre i omkrets lenge før jeg så det på vekten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #11 Del Skrevet 7. januar 2022 Husk at det er langt fra sikkert folk kommenterer selv om de ser det. Og det syns jeg er bra, for med mindre du snakker mye om det selv kan man aldri vite om vektnedgangen er positiv for deg. Jeg veide 71 kg på 172 cm, og kunne se det etter 3 kg (68). Og igjen når jeg var på 65. Nå er jeg på målvekten 62 kg, og ser ikke forskjell fra 62-65. Finn målebåndet heller Anonymkode: ad89c...afd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 7. januar 2022 #12 Del Skrevet 7. januar 2022 Det er noe de kaller paper towel effekten som passer ganske godt til min egen opplevelse. I starten så jeg liten forskjell, mens effekten blir større jeg lenger ned jeg kommer 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 7. januar 2022 #13 Del Skrevet 7. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg har gått ned 8 kg og ser ingen forskjell. Har heller ikke fått noen kommentarer på dette. Klærne passer fortsatt, men er nok litt romsligere men ikke sånn at jeg kunne gått ned en størrelse. Når kan man se forskjell egentlig?😊 Startvekt var 86 kg fordelt på 168 cm. Veier nå ca 78, og målet mitt er i første omgang å komme under 70, men det er så demotiverende når jeg ikke ser eller føler noen forskjell😬 Anonymkode: 11b8f...531 Jeg kan love deg 100% at alle andre en deg vil se klare forskjeller på reduksjon fra 86-78. Derfor man burde ta bilder av seg selv jevnlig. Mye lettere å se på seg selv da. Jeg registrerte ikke forskjell etter første 10 kg. Andre bare lo når jeg sa det. Etter det kastet jeg vekten. Aner ikke hvor mye jeg har gått ned, men må ser jeg i hvert fall tydelig forskjell fra før. Endret 7. januar 2022 av sicario Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #14 Del Skrevet 9. januar 2022 Hadde aldri i verden kommentert andres vektnedgang, så det med tilbakemeldinger må du bare glemme. Du er jo fortsatt ganske stor, så da skal det mer til for å se tydelig forskjell. Du sier jo selv at klærne føles litt løsere, og det er jo en stor endring. De 8kiloene er jo gjerne fordelt på hele den lange kroppen. Bare fortsett er mitt råd:) Anonymkode: 42f97...752 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnowBells Skrevet 9. januar 2022 #15 Del Skrevet 9. januar 2022 (endret) Jeg er 165 cm. Jeg merket ganske stor forskjell selv når jeg gikk ned fra 69 til 65 kilo i løpet av et halvt års tid. Følte at jeg fikk armene tettere inntil kroppen liksom, og at det ikke var noe som valket seg lenger 😆 Skal ned 4-5 kg til, sånn på sikt, men jeg må innrømme at kiloene ikke er det som opptar meg mest her i livet, så lenge jeg føler meg sterk og fresh og har energi til barna mine 😊 Du har vært kjempeflink TS, stå på og masse lykke til videre 😘 Endret 9. januar 2022 av SnowBells Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdyen Skrevet 10. januar 2022 #16 Del Skrevet 10. januar 2022 Det er vel sagt at går man ned 5 kg ser du det, 10 kg ser partneren det, 15 kg så ser alle det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #17 Del Skrevet 10. januar 2022 Mange anbefaler å bruke målebånd, nettopp fordi man ikke selv ser nedgangen når den går gradvis. Du kan feks måle byste, midje, hofter, lår og overarm. Det er ikke for sent å begynne! Anonymkode: fe1ec...f42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #18 Del Skrevet 10. januar 2022 Gikk ned nesten 30 kilo - ikke samboer la merke til det engang 🤷♀️ Anonymkode: 228e2...f52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #19 Del Skrevet 10. januar 2022 Jeg gikk ned fra 63-60 kg og så skrapet ut. Er 1,75 cm høy Anonymkode: e747d...158 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #20 Del Skrevet 10. januar 2022 Er like høy som deg, og har totalt sett nå gått ned fra ca. 95kg til 76kg. Har ligget stabilt på 80kg i noen år nå, klarte ikke å gå ned mer i vekt. Fikk medisiner for angst/depresjon ifjor sommer og har gått ned fra 80-76kg de siste månedene. Kommentarene begynte å renne inn da jeg veide 78kg, og de renner fortsatt inn. Har jo ikke egentlig gått ned så mye i kg, men har nok mistet mye vann i kroppen og ansiktet, og jeg ser nå at jeg plutselig har fått midje igjen. Dro fram målebåndet da jeg hadde gått ned til 78kg og sammenlignet midjemålet fra da jeg veide 80kg i 2019(loggførte mål en lang periode, men stoppet i 2019 da jeg ikke klarte å gå ned mer i vekt og jeg har ligget stabilt på 80 kg siden 2019 og fram til nå ifjor sommer), hadde bare gått ned 2 kg liksom, men var 10 cm smalere om midjen da enn i 2019. Anyways, det er garantert like synlig på deg som det er på meg at vi har gått ned! Det kommer nok en dag snart hvor du vil begynne å få høre det fra dem rundt deg😊 Anonymkode: 7b7c8...cd1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå