Gå til innhold

Har du et generisk utseende? Eller et distinkt utseende? Glir du inn i mengden? Hvis du var ettersøkt og gikk rundt Oslo,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde du blitt gjenkjent fort?

Anonymkode: 200fc...58b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg hadde blitt gjenkjent, basert på høyde og ansikt.

Anonymkode: de635...37f

• Liker 1
Skrevet

Har et ganske typisk nordisk utseende, men hadde fort blitt gjenkjent på tatoveringer.

Skrevet

Ingen hadde gjenkjent meg, garantert. Jeg er en sånn ingen legger merke til. Fordelen var at jeg kunne skulke så mye jeg ville på vgs uten å få fravær, ulempen er selvsagt at ingen husker meg igjen. 

Anonymkode: 2f2dd...15e

• Liker 4
Skrevet

Tja, er ganske middels sånn kroppslig sett, men har ikke truffet mange som ligner meg i ansiktet. Pga trekk i ansiktet og farger (brunt hår og brune øyne) skiller jeg meg litt ut. Ser ikke typisk norsk ut, mer mellomeuropeisk. 
Men med pannelugg og mørke briller kunne jeg sikkert skjult meg i mengden

Anonymkode: 15988...496

• Liker 1
Skrevet

Jeg er kvinne over 30, så er tilnærmet usynlig.

Anonymkode: 9b4fc...f22

• Liker 6
Skrevet

Som middelaldrende norsk dame, er jeg usynlig overalt, og hadde neppe blitt gjenkjent om det så sto om livet.

Anonymkode: dc1e4...a7f

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.1.2022 den 23.14):

Hadde du blitt gjenkjent fort?

Anonymkode: 200fc...58b

Nei. Jeg drukner i mengden. Reist mye utenlands og er ennå ikke plukket ut for narkoundersøkelse. 

Anonymkode: afac7...14e

Skrevet

Det kommer an på hvilket miljø jeg beveger meg i. Jeg er høy og bredskuldret til kvinne å være, samt har en uvanlig hårsveis. 

Anonymkode: 061b8...8f0

• Liker 1
Skrevet

Jeg er visst veldig lett å kjenne igjen. Jeg har ikke et helt standard utseende og ser ganske lik ut som da jeg var barn. Folk husker meg og hilser, jeg jatter med. Skulle gjerne gått i ett med omgivelsene og misunner dem som gjør det. Men jeg skjønner også veldig godt at det ikke er hyggelig å bli glemt slik noen i tråden skriver om.

Anonymkode: 48cfe...fac

• Liker 3
Skrevet

Jeg har karakteristika som gjør at jeg legges merke til, med mindre jeg bevisst toner de ned. Da legges jeg ikke merke til. Vil si at jeg har gjennom årene tiltrukket med mye uønsket og utilsiktet oppmerksomhet, så jeg vil tro svaret er ja. Men så spørs det om det samme er tilfellet for mange damer. 

Anonymkode: 4bc67...051

• Liker 2
Skrevet

Synes jeg er anonym, men folk kjenner meg alltid igjen selv om de bare har truffet meg kort for lenge siden ol. Folk jeg overhodet ikke husker, husker alltid meg. 

Anonymkode: cca77...084

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir gjenkjent. Får stadig kommentarer av typen, deg har jeg sett mye rundt omkring, hyggelig å endelig treffes. Mennesker jeg ikke aner hvem er, har full oversikt over hva jeg heter, hvor jeg bor og hvor jeg jobber. Akkurat det hadde vært mer bekymringsfullt i en større kommune da, her er vi ikke så mange så den som skiller seg ut vet alle hvem er. Det hjelper nok heller ikke at arbeidsplassen min er et slags lokalt samlingssted, de gangene jeg jobber publikumsrettet får jeg plutselig en drøss nye mennesker som vet hvem jeg er, helt uten at jeg har bitt meg merke i dem.

Jeg skiller meg ut av utseende, og kler meg heller ikke helt A4, så vil anta at det er derfor folk husker meg. Om jeg hadde vært ettersøkt hadde jeg først prøvd å tone ned klesstil og gjøre utseendet mer nøytralt. 

Anonymkode: f6d22...c5d

• Liker 1
Skrevet

Synes selv jeg ser helt vanlig ut, men får stadig høre at jeg ser kjent ut, eller at jeg ser ut som en konge. Uten at jeg vet hvordan de ser ut. Ganske forskjellig spør du meg. Men jeg er fjern slektning med Europas kongelige. Men har blitt stoppet også ute i verden av folk som tror de gjenkjenner meg. Men har aldri vært på TV eller i noen avis, så de gjenkjenner i alle fall ikke meg. 

Anonymkode: 52900...175

Skrevet

Jeg er høy, kraftig og har pannelugg så tror jeg hadde blitt funnet fort.

Anonymkode: bc8aa...b29

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1/10/2022 den 13.04):

Jeg er kvinne over 30, så er tilnærmet usynlig.

Anonymkode: 9b4fc...f22

😂

Anonymkode: 7de88...e70

• Liker 4
Skrevet

Tror jeg sklir rimelig inn i mengden. 

Anonymkode: 7de88...e70

Skrevet

Jeg har et typisk nordisk utseende, pen på en sånn gjennomsnittlig norsk måte som ikke skiller seg ut i mengden. Men jeg er litt høyere enn snittet, så kan godt være jeg hadde blitt lagt merke til likevel. 

Anonymkode: e63f3...b17

Skrevet

Skulle ha blitt gjenkjent på grunn av at det var en fyr som hadde gått forbi meg 1 gang, og et par måneder senere matchet vi på tinder og personen sa til meg at vi hadde gått forbi hverandre på den tiden og at personen ikke hadde glemt ansiktet mitt. Det samme har også tidligere gjeldt de gangene jeg har handlet på butikker. Blir fort gjenkjent. Synes det er hyggelig, men samtidig også kjempe skummelt. 

Anonymkode: 779c5...6e8

Skrevet

Jeg tror jeg skulle ha hatt på en svær hettegenser og en grå joggebukse og solbriller på. 

(Meg oppe)

Anonymkode: 779c5...6e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...