AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #1 Del Skrevet 6. januar 2022 Jeg skal gå ned endel kg, og har derfor lagt om kostholdet. Det går veldig fint, og jeg kjenner ikke så mye på hverken søtsug eller hunger (enda..) Har gjort dette før, men gått tilbake til gamle vaner.. Jeg veide meg og tok mål den dagen jeg startet. Jeg målte dessverre ikke midje - det angrer jeg på nå, men målte ca halvannen cm over navlen. Jeg har levd restriktivt og på ganske lavt kcal inntak hver dag, og trent litt. Av nyskjerrighet målte jeg meg i dag. Hadde da gått ned 1 cm over rompe, lår og overarm. Men hele 8 (!) cm rundt magen. Er ikke det litt i overkant mye? Måtte dobbelt og trippelsjekke.. Hva er normalt å gå ned i cm i starten, hva er deres erfaringer? Anonymkode: c90f7...078 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #2 Del Skrevet 6. januar 2022 Jeg går også veldig fort ned i midjen. Det er genetisk hvor du mister fett først, å miste magen fort er bare positivt siden det er der det farlige fettet legger seg. Anonymkode: 9f074...48c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå