AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #1 Skrevet 6. januar 2022 Alt man skal lure på 🤣Har fått noen fine brikker til å ha under glasset. Veldig pene med "kork" på ene siden. Jeg tenker korksiden opp, da hjelper det når glasset dugger. Men da ser man jo ikke det fine motivet. Og tar jeg siden med motivet opp så blir den jo bløt og det drypper av glasset likevel. Sikkert teit spørsmål, men jeg lurer altså på dette. Anonymkode: e95b4...e30
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #2 Skrevet 7. januar 2022 Vet ikke, men trodde korksida skulle ned. Kork er mykt og skåner bordet. Motivsida er kanskje hard og kan lage riper? (Hvis man er ekstremt uforsiktig da ...). Hvis motivet blir bløtt kan det vel tørkes av med en klut. Hvis korka blir bløt trekker det inn og ødelegger den etter hvert? Kork ned virker mer logisk for meg. Anonymkode: f19af...d7e 4
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #3 Skrevet 7. januar 2022 Kork, filt og tilsvarende skal ned. Anonymkode: f36c1...86b 5
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #4 Skrevet 7. januar 2022 Kork og fuktighet = ingen god kombinasjon, så kork ned. Fint motiv? Det skal selvsagt opp. Poenget med brikken er å skåne bordet/underlaget, så at det blir fuktig på motivsiden av brikken er akkurat slik det skal være. Anonymkode: f36c1...86b 6
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #5 Skrevet 8. januar 2022 Hehe. Takk for svar 🙂 Anonymkode: e95b4...e30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå