AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #1 Skrevet 6. januar 2022 Hvordan tror dere det vil bli med undervisning på høyskolene? Helt på starten av året i fjor ble studenter oppfordret til å ikke dra tilbake til studiestedet, og til nå er det iallefall bestemt at det meste av undervisning er digitalt i et par uker. Men hvor lenge tror dere det kommer til å vare? Kommer det an på kommunens anbefalinger om antall som kan samles? Det er så sykt stressende når det skal utvides med en uke om gangen og man bor på andre siden av landet. Selve reisen kan fort bli dyr om man ikke vet når man skal booke fly/tog før dagen før, tenk om man reiser for så å få beskjed om at man ikke får reise hjem igjen pga. smitte på skolen, er iallefall ikke gira på å eventuelt havne i karantene pga./i lag med kollektivet mitt. Æsj, jeg blir så stressa. Hvordan takler dere andre dette? Liker livet mye bedre når alt er oversiktlig og jeg har mulighet til å planlegge... Anonymkode: 1bc25...357
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #2 Skrevet 8. januar 2022 Jeg bor såpass nærme studiestedet at det sånn sett ikke er noe problem, men flere i klassen min bor på andre siden av Norge. Noen av dem har denne tankegangen: Om de går glipp av 1 uke med undervisning, så overlever de det. De kan eventuelt alliere seg med folk i klassen som kan ta notater for dem denne uken. Dermed har de litt lengre tid på seg til å komme tilbake til studiestedet når det åpner. Anonymkode: 6568e...75e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå