AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #1 Skrevet 6. januar 2022 Til jul fikk jeg to like Kari Traa ullgensere, har byttelapp på ene og har planer om å få den byttet imorgen. Problemet er at når jeg var inne å sjekket på nettsiden(søkte opp butikken den var kjøpt i) så var alle av denne type ullgenseren i de andre fargene utsolgt. Så meg ut en annen type Kari Traa genser som de hadde inne som jeg likte, men som var en del billigere. Må det være samme type? Eller kan det være hvilket som helst produkt fra Kari Traa til samme pris eller mindre? Takk for svar Anonymkode: f625d...0e9 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #2 Skrevet 6. januar 2022 Du kan vel også bytte til alle mulige andre varer butikken har? Så hvis de ikke har genser du liker, så trenger du kanskje skihansker? Anonymkode: d4a1c...109 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #3 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du kan vel også bytte til alle mulige andre varer butikken har? Så hvis de ikke har genser du liker, så trenger du kanskje skihansker? Anonymkode: d4a1c...109 Dette jeg er usikker på om går an 😕 Anonymkode: f625d...0e9
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #4 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du kan vel også bytte til alle mulige andre varer butikken har? Så hvis de ikke har genser du liker, så trenger du kanskje skihansker? Anonymkode: d4a1c...109 Dette! Jeg kan ikke bruke ull fra Kari Traa, det klør noe sinnssykt. Ikke noe problem å få bytte til sykkeljakke. Anonymkode: ac54f...417
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #5 Skrevet 6. januar 2022 Det går helt fint. Du kan bytte til hva du vil. Bytter du til noe dyrere betaler du mellomlegget. Bytter du til noe billigere får du tilgodelapp på restbeløpet. Anonymkode: 26b04...d75 2
solmåneogstjerner Skrevet 6. januar 2022 #6 Skrevet 6. januar 2022 (endret) Det er jo prisen på varen som bestemmer hva du kan bytte til. Så hvis denne genseren kostet f eks 500, så kan du velge en (hvilken som helst) vare til samme sum. Velger du noe billigere så får du tilgodelapp på resten. Velger du noe dyrere så må du betale mellomlegget. Hvis du ikke finner noe du vil ha akkurat nå, så får du tilgodelapp på hele beløpet, så kan du komme tilbake og kjøpe det du vil ha når de har fått det inn. Endret 6. januar 2022 av solmåneogstjerner 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #7 Skrevet 6. januar 2022 Takk folkens! 😄 Anonymkode: f625d...0e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå