Gå til innhold

Hvis du dør brått, hva er du mest redd for at folk skal finne hos deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kom borti temaet med noen folk. En fyr uttrykte at det hadde vært ille om de hadde funnet sexdukken hans.  Selv om jeg hadde vært død, så hadde jeg virkelig ikke håpet at de som skulle tømme min leilighet fant dildoen min og leste dagboka mi. 

Hva med dere? Noe dere ikke ønsker å etterlate dere uten å ha ryddet?

Anonymkode: 4987b...cca

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En deprimert hund

Anonymkode: 76046...0d3

Skrevet

Jeg passer på at det skal være en enkel jobb.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Alle sexleketøy som strap-on, dobbeldildo, pisker,masker etc😬.

Anonymkode: f2145...c00

• Liker 8
Skrevet

Garnlageret mitt 🧶

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Mannen kommer nok til å hjelpe meg med å bli kvitt de mest åpenbare tingene som vibrator og dagbok. Hakket verre med kalkulatorloggen,  halvferdige erotiske tegninger og spicy bøker 😅

Anonymkode: 6bad7...2dd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Huff, samboeren og jeg har ofte snakka om at vi virkelig ikke bør dø samtidig, sånn at noen må rydde ut av soverommet vårt.. For der ligger det mye rart, fra helt uskyldige ting som nok mange har, til relativt heftig strapon osv. 🙈

Anonymkode: 6b16b...cc2

• Liker 4
Gjest Chroma
Skrevet
Bolla2 skrev (Akkurat nå):

Garnlageret mitt 🧶

Hehe, samme her. Er ikke redd for at de skal finne det, men lurer veldig på hva de hadde gjort med det. Det er jo faktisk verdt en del. 😄

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Uten å gå i detalj: Jeg håper kjæresten min er den som rydder i kista på soverommet og ett spesifikt rom i kjelleren.

Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kom borti temaet med noen folk. En fyr uttrykte at det hadde vært ille om de hadde funnet sexdukken hans.  Selv om jeg hadde vært død, så hadde jeg virkelig ikke håpet at de som skulle tømme min leilighet fant dildoen min og leste dagboka mi. 

Anonymkode: 4987b...cca

Døde mennesker tenker ikke så det vil jo ikke være noe bekymring for meg etter jeg er død. 

Skrevet
theTitanic skrev (1 minutt siden):

Døde mennesker tenker ikke så det vil jo ikke være noe bekymring for meg etter jeg er død. 

Nei, men man har vel noen tanker om de som sitter igjen? Foreldre? Barn?

• Liker 1
Skrevet

Alt rotet. Og personlige notater. 

Men hvis jeg er død så er jeg død. 

• Liker 2
Skrevet

Helt ærlig, ingenting. 

Skrevet (endret)

Dagbøkene mine😅kanskje jeg må brenne de 😆

Endret av xaca
  • Liker 1
Skrevet

Videoer på harddisken, men tviler på at noen finner dem.

Skrevet

Det eneste må være notatbøkene mine. Eller, det er vel bare krise hvis noen leser dem og jeg fremdeles er i live 😅 Så ingenting.

• Liker 1
Skrevet

Rot i skapet på badet. Brukte barberhøvler, maaasse papir fra bind/truseinnlegg, sykt mange nesten tomme flasker og tuber…. Skjønner ikke hvorfor jeg roter sånn der! Er ryddig ellers😇

Skrevet

ikke noe.

Jeg har jo dildo, dagbøker og sånne ting og mens jeg lever så er nok det at noen finner dildoen min flaut. Jeg hadde ikke blitt noe glad for at noen leste dagbøkene mine heller.

Når jeg er død derimot så blir det noe annet. Da bryr jeg meg ikke om hva folk gjør med tingene mine, eller finner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...