minibarn Skrevet 6. januar 2022 #1 Skrevet 6. januar 2022 Gjorde du noe for å få i gang fødselen? Isåfall hva og funker det?
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #2 Skrevet 6. januar 2022 Jeg ble strippet, og så hadde vi sex dagen etter. Dro da inn på sykehuset med åpning på 1-2 cm, og babyen var ute Dagen etterpå:) er 36 uker nå, og får masse modningsrier etter sex… om det har noe for seg aner jeg ikke. Men det virker da som at det funker for oss likevel Anonymkode: 09f8b...967 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #3 Skrevet 7. januar 2022 Det eneste som fungerer for å få i gang fødselen, er sex. Går du til profesjonelle/lege/jordmor, kan de hjelpe mekanisk ved å strippe eller sette inn ballong. Neste steg er hormonpiller/hormonkrem, men da er du på sykehuset. Anonymkode: eadce...9e7 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #4 Skrevet 7. januar 2022 At sex fungerer er bare en myte. Mengden prostaglandiner i sæd er mye mye lavere enn i de tablettene man får på føden. Du må bare la naturen gå sin gang. Anonymkode: 6de4e...cb7
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #5 Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): At sex fungerer er bare en myte. Mengden prostaglandiner i sæd er mye mye lavere enn i de tablettene man får på føden. Du må bare la naturen gå sin gang. Anonymkode: 6de4e...cb7 Jeg trodde det var den mekaniske støtingen som kunne få i gang fødselen. Derfor kan man like gjerne ononere eller ha lesbisk sex med dildo. Man er ikke avhengig av mannens utløsning. Mulig jeg har misforstått. Anonymkode: eadce...9e7
EEØm Skrevet 7. januar 2022 #6 Skrevet 7. januar 2022 Med første gikk jeg lange turer. Andremann kom ut med trusler: Hvis ikke fødselen starter i natt, setter vi i gang. Fødselen startet av seg selv. Etter en stund: hvis ikke vannet går snart, så tar vi det. Rett etterpå gikk vannet. Osv. Tredje var kanskje humpete bilturer. 1
minibarn Skrevet 7. januar 2022 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2022 Jordmor har forsøkt å strippe, men jeg har såpass bakovervendt livmorhals at hun akkurat ikke får tak i den😩 Ang sex så er det helt riktig at det er sæden som kan hjelpe til, da det er et hormon i sæd som er det samme som i de pillene man får på sykehuset. MEN man må ha sex 3 ganger etter hverandre hvor mannen da må ha utløsning alle 3 gangene, og for min del så frister det ikke med sex 1 gang engang😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå