Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjorde du noe for å få i gang fødselen?

Isåfall hva og funker det?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble strippet, og så hadde vi sex dagen etter. Dro da inn på sykehuset med åpning på 1-2 cm, og babyen var ute Dagen etterpå:)

er 36 uker nå, og får masse modningsrier etter sex… om det har noe for seg aner jeg ikke. Men det virker da som at det funker for oss likevel

Anonymkode: 09f8b...967

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det eneste som fungerer for å få i gang fødselen, er sex.

Går du til profesjonelle/lege/jordmor, kan de hjelpe mekanisk ved å strippe eller sette inn ballong. Neste steg er hormonpiller/hormonkrem, men da er du på sykehuset.

Anonymkode: eadce...9e7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

At sex fungerer er bare en myte. Mengden prostaglandiner i sæd er mye mye lavere enn i de tablettene man får på føden. Du må bare la naturen gå sin gang. 

Anonymkode: 6de4e...cb7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

At sex fungerer er bare en myte. Mengden prostaglandiner i sæd er mye mye lavere enn i de tablettene man får på føden. Du må bare la naturen gå sin gang. 

Anonymkode: 6de4e...cb7

Jeg trodde det var den mekaniske støtingen som kunne få i gang fødselen. Derfor kan man like gjerne ononere eller ha lesbisk sex med dildo. Man er ikke avhengig av mannens utløsning. Mulig jeg har misforstått.

Anonymkode: eadce...9e7

Skrevet

Med første gikk jeg lange turer. Andremann kom ut med trusler: Hvis ikke fødselen starter i natt, setter vi i gang. Fødselen startet av seg selv. Etter en stund: hvis ikke vannet går snart, så tar vi det. Rett etterpå gikk vannet. Osv. Tredje var kanskje humpete bilturer. 

• Liker 1
Skrevet

Jordmor har forsøkt å strippe, men jeg har såpass bakovervendt livmorhals at hun akkurat ikke får tak i den😩

Ang sex så er det helt riktig at det er sæden som kan hjelpe til, da det er et hormon i sæd som er det samme som i de pillene man får på sykehuset. MEN man må ha sex 3 ganger etter hverandre hvor mannen da må ha utløsning alle 3 gangene, og for min del så frister det ikke med sex 1 gang engang😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...