AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #1 Skrevet 6. januar 2022 Eksen min var fysisk og psykisk voldelig mot meg. Også gjentatte voldtekter. Jeg tror ikke jeg vil få fred med meg selv før jeg har anmeldt han/fått politiet til å registrere det på han slik det i det minste ikke blir så vanskelig for den neste dama dette skulle skje. Jeg har flyttet til en annen del av landet - kan jeg anmelde han her, eller må dette skje hos politiet i min hjemkommune hvor dette skjedde? Anonymkode: fc029...94e
solmåneogstjerner Skrevet 6. januar 2022 #2 Skrevet 6. januar 2022 (endret) Nei, du kan anmelde det hvor som helst. Men saken vil bli etterforsket der det skjedde, evt i samarbeid med der du bor nå. Lykke til, håper du får det bra etterhvert ❤ Endret 6. januar 2022 av solmåneogstjerner 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #3 Skrevet 6. januar 2022 solmåneogstjerner skrev (34 minutter siden): Nei, du kan anmelde det hvor som helst. Men saken vil bli etterforsket der det skjedde, evt i samarbeid med der du bor nå. Lykke til, håper du får det bra etterhvert ❤ Tusen takk for svar. Da håper jeg at jeg endelig vil få fred med meg selv. Anonymkode: fc029...94e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå