Gå til innhold

Tomannsbolig og bråk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi bor i tomannsbolig, og her har det dunket i veggene i hele dag. Til slutt ringte jeg naboen for å høre hva som foregikk. Viser seg at datteren på 12 har fått turnmadrass på stuen, vegg-i-vegg med oss.

Det dunker og rister i veggene når hun turner. Både i 1. og 2. etg. 

Syns dere dette er noe man bare må akseptere når man bor slik? Føler meg som ei sytete kjerring, men må understreke at jeg overhode ikke var sur da jeg ringte, bare nysgjerrig. 

Anonymkode: 50483...58b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde jeg aldri godtatt i lengden! Vet ikke om man kan gjøre så mye med det hvis det er selveier. Men man bør ta hensyn til naboene

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Jadzia skrev (1 minutt siden):

Det hadde jeg aldri godtatt i lengden! Vet ikke om man kan gjøre så mye med det hvis det er selveier. Men man bør ta hensyn til naboene

Det er selveier, ja. Kjenner at det vil plage meg veldig, om det skal være slik fremover. 

Anonymkode: 50483...58b

AnonymBruker
Skrevet

Normal bruk av huset sitt må naboer godta, det inkluderer også noe støy på dagtid, men det bør jo være mulig å legge turnmadrassen inntil en annen vegg enn akkurat den som deles med naboen. Jeg tror dere kommer lengst ved å være hyggelige, snakke med naboene og høre om de kan flytte madrassen slik at datteren kan drive med turn uten at det plager dere (like mye). 

Anonymkode: aeb25...585

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Inviter foreldrene inn til deg mens datteren holder på inne hos de! 
Da får du kanskje de til å forstå hva det dreier seg om ? 

Anonymkode: 63d5a...fa0

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...