Gå til innhold

Sexy undertøy for bdsm-mann?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Okei rar overskrift. Har en fyr jeg holder på med. Han er ganske på med bdsm, og vi driver smått og prøver oss frem med min komfortsone. Og jeg syntes det er spennende og gøy, han er veldig respektfull og tar alt i mitt tempo. Skal på en tur sammen snart og vil gjerne overraske han med noe som han tenner på. Gjerne noe som "matcher" både halsbånd og håndjern, og pisk. Men jeg er helt ny til dette, så jeg vet ikke helt hva han liker. Tror han liker lær (siden alt utstyr han har kjøpt er lær) og han er dom. 

Noen tips? 😊

Anonymkode: f3822...d24

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Okei rar overskrift. Har en fyr jeg holder på med. Han er ganske på med bdsm, og vi driver smått og prøver oss frem med min komfortsone. Og jeg syntes det er spennende og gøy, han er veldig respektfull og tar alt i mitt tempo. Skal på en tur sammen snart og vil gjerne overraske han med noe som han tenner på. Gjerne noe som "matcher" både halsbånd og håndjern, og pisk. Men jeg er helt ny til dette, så jeg vet ikke helt hva han liker. Tror han liker lær (siden alt utstyr han har kjøpt er lær) og han er dom. 

Noen tips? 😊

Har du sjekket ut den butikken i Oslo som spesialiserer seg på den typen fetish? Duo Shop heter de. Jeg holder ikke på med bdsm, men kjøper halvfrekt undertøy hos Hünkemöller, de har i alle fall litt korsetter osv innimellom.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg selger denne på Finn for 300.  Den passer perfekt til din beskrivelse. 
bare å søke body + halssmykke så kommer den nok opp.

prøver ikke å reklamere noe, men denne tenkte jeg på med engang jeg leste innlegget ditt

B914DF0B-01BE-467B-8222-84D178801BA5.jpeg

Anonymkode: b8954...76f

Gjest Alterego666
Skrevet
Rosa Dartle skrev (1 time siden):

Har du sjekket ut den butikken i Oslo som spesialiserer seg på den typen fetish? Duo Shop heter de. Jeg holder ikke på med bdsm, men kjøper halvfrekt undertøy hos Hünkemöller, de har i alle fall litt korsetter osv innimellom.

Enig. Anbefaler Duoshop for begge. Både fysisk butikk og nettbutikk.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg selger denne på Finn for 300.  Den passer perfekt til din beskrivelse. 
bare å søke body + halssmykke så kommer den nok opp.

prøver ikke å reklamere noe, men denne tenkte jeg på med engang jeg leste innlegget ditt

B914DF0B-01BE-467B-8222-84D178801BA5.jpeg

Anonymkode: b8954...76f

Kjøper ikke sånt brukt, men takk 😊

Skal sjekke ut duoshop, takk! 

Gjest Trøst
Skrevet

Kan dette være noe? Fint "nybegynnerundertøy", som ikke er for ekstremt, kanskje? :P 

AnonymBruker
Skrevet

Screenshot_20220104-124034.jpg

Anonymkode: 54e20...a74

AnonymBruker
Skrevet

Vær veldig forsiktig! De er ofte snille i begynnelsen også plutselig hører de ikke på safewordet ditt og voldtar deg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vær veldig forsiktig! De er ofte snille i begynnelsen også plutselig hører de ikke på safewordet ditt og voldtar deg. 

Herregud, slutt 😂😂 om du tror det er problematisk kan du google litt, er gjort flere studier rundt tema og alle viser at bdsm folk ikke er skrudd sammen annerledes enn folk med andre seksuelle preferanser. Ikke i negativ forstand iallefall, om noe heller mange av resultatene heller i motsatt retning. 

AnonymBruker
Skrevet
Crazydoglady skrev (21 minutter siden):

Herregud, slutt 😂😂 om du tror det er problematisk kan du google litt, er gjort flere studier rundt tema og alle viser at bdsm folk ikke er skrudd sammen annerledes enn folk med andre seksuelle preferanser. Ikke i negativ forstand iallefall, om noe heller mange av resultatene heller i motsatt retning. 

Dette er nok dessverre et større problem en du vet om. Jeg har info fra både krisesenter og overgrepsmottaket. 

Det er et problem i BDSM fordi det er et problem ellers. 

Man kan gjøre mye skade. 

Skrevet

Vanskelig. Det at han sjøl er i lær, behøver ikke å bety at han vil like at du er det. Det kan hende at han foretrekker ultrafeminint. Og så er det forskjell på sort og grønt, for å si det sånn.

I og med at han er Dom, så har han nok litt "bestemte forventninger", eller klare oppfatninger om hva han liker. Men han vil nok uansett sette pris på at du prøver.

Nå. I og med at du ikke vet, så vil jeg foreslå at du ikke legger for mye penger i det.

AnonymBruker
Skrevet

Hunkemøller har en kolleksjon med lite stoff og mye stropper. 

Anonymkode: d9d0d...46d

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Dette er nok dessverre et større problem en du vet om. Jeg har info fra både krisesenter og overgrepsmottaket. 

Det er et problem i BDSM fordi det er et problem ellers. 

Man kan gjøre mye skade. 

Nettopp, det er et problem som eksisterer, har ingenting med bdsm eller safeword å gjøre, ergo er det helt irrelevant i en tråd som omhandler undertøy for noen som liker bdsm

Endret av Crazydoglady
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg stoler 100% på denne mannen, og han er tvers igjennom ekstremt snill og god. Han respekterer meg, og jeg kan love deg at han aldri vil sette meg i en slik situasjon. 

draug 75 skrev (3 timer siden):

Vanskelig. Det at han sjøl er i lær, behøver ikke å bety at han vil like at du er det. Det kan hende at han foretrekker ultrafeminint. Og så er det forskjell på sort og grønt, for å si det sånn.

I og med at han er Dom, så har han nok litt "bestemte forventninger", eller klare oppfatninger om hva han liker. Men han vil nok uansett sette pris på at du prøver.

Nå. I og med at du ikke vet, så vil jeg foreslå at du ikke legger for mye penger i det.

Han setter lær på meg, ikke seg selv 😊 derfor jeg tenkte han kanskje likte det. Men du har vel et poeng også. 

Skrevet

Jeg ville dratt sammen, på en av kink butikkene i oslo. Om dere er i nærheten 😃

Da kan dere sammen, finne ting dere begge liker! ;)
også er det litt enklere å velge alene, neste gang eventuelt 😄 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...