AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #1 Skrevet 6. januar 2022 De sender meg ulike tall hver måned, jeg skal egentlig betale 150kr fra Novemebrr. Men får faktura på 15.90 nå. På november sendte de også rar tall, jeg klagde og da sa de det er fordi du byttet over til mer gb. Jeg byttet fra 99 til 150. Fra 1 gb til 3. og de mente det er noe «endringsgebyr». For å være ærlig skjønnte jeg ikke så mye, men de virka så sikker på at det var riktig nei jeg bryr meg ikke om 1 kronen, men om hvorfor de sender feil hele tiden? Det er irriterende rett og slett. enten så er det barn som eier bedriften eller så er de svindlere skal konstante dem imorgen og be dem sende riktig. det er ikke første gangen de sender feil faktura! De har gjort det fler ganger. Også må jeg stusse med å ta kontakt med kundeservice midt på jobben! Anonymkode: eee29...c50
PetterKanin Skrevet 6. januar 2022 #2 Skrevet 6. januar 2022 Hva med å se hva som står? Disse automatiserte systemene gjør sjeldent feil. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #3 Skrevet 6. januar 2022 Se på spesifiseringen. Kanskje du har ringt spesialnummer eller et eller anna. Jeg har også Ice og har aldri opplevd at de har gjort feil hverken på meg eller sønnen min. Anonymkode: db39e...e7b
Gjest hellokitty Skrevet 6. januar 2022 #4 Skrevet 6. januar 2022 Du må jo se hva som er spesifisert på fakturaen
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #5 Skrevet 6. januar 2022 Som de andre sier, du må se på selve fakturaen. Der står alt spesifisert Anonymkode: 75ed1...0a2
Fjaselina Skrevet 6. januar 2022 #6 Skrevet 6. januar 2022 Du framstår som ørlite forvirra og lite kompetent. Bruk ein halvtime på å sjekke fakturaene frå alle desse mnd som du er så forvirra over. Eg har brukt ice i årevis. Det er ofte litt variasjon i tala, men det er alltid fordi eg har ringt eller sendt melding til eit eller anna som kostar ekstra. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå