Gå til innhold

Viser han interesse eller er han bare hyggelig?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mango_*
Skrevet

Jeg er en lykkelig gift kvinne, men har i den siste tiden blitt kjent med en mann som alle mener jeg bør holde meg unna fordi han viser for mye interesse.

Jeg klarer ikke å se at han ønsker noe annet enn å være hyggelig.

Jeg ønsker ikke noe annet, men det irriterer meg grenseløst at alle rundt meg synes han er for hyggelig, og at hans oppførsel er upassende.

Jeg kjøpte meg et meget kostbart bad for 1/2 år siden, og han har vært enestående når vi fikk problemer med badet. Jeg har fått hjelp med remontering, rabatt for bytting av noen deler (som ikke var nødvendig eller feilvarer) Jeg hadde bilen min på reprasjon en gang jeg var innom, og da tilbydde han seg å kjøre meg hjem.

Han har gitt meg mobilnr. sitt slik at jeg kunne ringe hvis det var noe når butikken var stengt...og han sa at jeg kunne stikke innom butikken når som helst, det var derfor han var der, altså for å ta seg av kundene!

I det siste har han stoppet opp å småpratet med meg når vi tilfeldigvis treffes på gaten. Og nå i helga møttes vi på resturant, da kom han bort til meg å gav meg en skikkelig god klem! Ikke noe mer, han sa ikke ett ord...bare tok rundt meg, og gikk!!

Jeg ønsker ikke noe mer fra han, bare så det er sagt. Jeg synes bare det er hyggelig at noen virkelig vet noe om kundebehandling. Og at han tar seg tid til å småprate litt er vel virkelig ikke noen big deal......eller er jeg fryktelig naiv nå?? :sjenert:

For alle rundt meg mener at han sakte men sikkert beveger seg nærmere husvisitt!! (for å sitere nøyaktig hva de sier)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At man gir god service og er hyggelig og småprater med stamkunder utenom butikken er en ting, men jeg syns ikke man skal bli fysiske med kunder(om man ikke har noe annet i tankene?)

Skrevet

Enig med Iza'bella. Synes grensen burde gått før den klemmen. Man klemmer da ikke kunder???

Gjest Embla s
Skrevet

Det er vel ikke vanlig å klemme kunder, men dere har vel et bedre forhold enn han har til de fleste kundene sine, virker det som? Du tror vel ikke han er slik mot alle som er innom butikken hans?

Det er vel liten tvil om at han er sjarmert av deg, slik at han gir deg service og hjelp utenom det man kan forvente.. Men å trekke det dithen at det er fare på ferde er kanskje litt drøyt? Du bestemmer jo uansett selv hva du skal gjøre i fht ham, uavhengig av om han flørter med deg..

Gjest Very Victoria
Skrevet

Dette høres ut som introen til en skrekkfilm hvor du hovedinnlegger ender opp drept i en container.

Jeg synes han er altfor intens og jeg synes du er naiv som oppmuntrer til det. Dessuten er du gift og det gjør hele greia upassende. Du virker som en kvinne som trenger oppmerksomhet fra andre menn for å føle deg attraktiv og det er første skrittet mot utroskap.

Skrevet

Eg syns ikkje det her var så ille eg... :roll:

Han har kanskje vist litt for mykje interesse. Men det må jo vere lov å like en person! Han har heilt sikkert sansen for deg. Og eg reknar jo med at han er fullt klar over at du er gift?

Så lenge du ikkje lar han tru at du er interessert i noko meir og viser at du er lykkelig gift, så ser eg ikkje noko problem med å ha eit vennskap med denne mannen.

Skrevet
Dette høres ut som introen til en skrekkfilm hvor du hovedinnlegger ender opp drept i en container.

Jeg synes han er altfor intens og jeg synes du er naiv som oppmuntrer til det. Dessuten er du gift og det gjør hele greia upassende. Du virker som en kvinne som trenger oppmerksomhet fra andre menn for å føle deg attraktiv og det er første skrittet mot utroskap.

Du får sagt det du. Litt livlig fantasi kanskje?

Gjest Very Victoria
Skrevet
Du får sagt det du. Litt livlig fantasi kanskje?

Regner med at folk skjønner at de første linjene er satt på spissen.

Men denne mannen her virker for intens og jeg finner slike personer skremmende.

Skrevet

Jeg syns dette var både hyggelig og uskyldig jeg, men du trenger kanskje ikke oppmuntre til flere klemmer, bare for å være på den sikre siden =)

Skrevet

Jeg tror også du vet at det er oppmerksomhet litt i overkant, men bagatelliserer det.

Tror også du syns det er hyggelig at han liker deg, og praktisk at han hjelper deg. Han får deg til å føle deg spesiell, og at dere har en forståelse som ingen andre skjønner.

Du er nok litt naiv, men jeg tror du vet om det, og du ønsker å være det.

Tror nå jeg da. For sånn kan det være:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...