Cuddlegirl Skrevet 6. januar 2022 #1 Del Skrevet 6. januar 2022 Først var det dose 1, dose 2 - og nå dose 3 for å få gyldig koronaserfikat. Skal dere ta så mange doser som de sier for å få gyldig serfikat? Eller stopper det et sted? Tar dere dosene for serfikatet eller fordi at dere tenker at så mange er ok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 6. januar 2022 #2 Del Skrevet 6. januar 2022 Det blir jo som å spørre hvor mange kurer antibiotika jeg er villig til å ta. Svaret er at jeg , helt ukritisk, tar en hver gang en lege sier jeg skal ta en. Det har vært mer en tre, for å si det slik. Og jeg tenker ikke takke nei og si «jeg satser på å overleve uten» neste gang. Jeg er nemlig ikke lege. Men jeg er høyt nok utdannet til å ha helt normalt sunn respekt for kunnskap og vitenskap. Når folk kommer til meg og spør om råd innen mitt fagfelt så sier ingen av dem «men denne konstruksjonen ser da helt ok ut? Jeg tar heller risikoen på at den ramler ned i hodet mitt, jeg. Selv om du er ingeniør og jeg er kokk.» Tillit til kunnskap. Det fremste kjennetegnet på et vettugt menneske. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest431 Skrevet 6. januar 2022 #3 Del Skrevet 6. januar 2022 Sitat Er du over 45 år eller har underliggende sykdommer? Da bør du ta tredje dose. Alle andre? De kan ta tredje dose. Slik lyder Folkehelseinstituttets råd. https://www.aftenposten.no/norge/i/0GXBn0/fhi-anbefaler-ikke-dose-tre-til-alle-men-du-kan-gjoere-det-for-dugnade Følger FHI sine anbefalinger, har tatt to doser 👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lomvi Skrevet 6. januar 2022 #4 Del Skrevet 6. januar 2022 Tråden stenges grunnet rommets retningslinjer. Lomvi, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg