Gå til innhold

Penispumpe

Anbefalte innlegg

Skrevet
ChaseDurer skrev (32 minutter siden):

Ja, jeg kan komme på sekunder, men ereksjonen er som nevnt dårlig. 

Hva med å onanere ofte, kan det da bli bedre, stivere. Så du tømmer deg hver dag. Gjør dette ei periode på 3-4 uker og så stoppe opp ei uke. Så se hva som skjer, om den da blir skikkelig stiv om du runker

Videoannonse
Annonse
Gjest ChaseDurer
Skrevet
GiftM skrev (5 minutter siden):

Hva med å onanere ofte, kan det da bli bedre, stivere. Så du tømmer deg hver dag. Gjør dette ei periode på 3-4 uker og så stoppe opp ei uke. Så se hva som skjer, om den da blir skikkelig stiv om du runker

Nja, har vel prøvd det for så vidt, blir bare vondere av det..det er som om penis ikke tåler noe lenger..tror trykket fra vakum i pumpen har gjort penis kronisk inflammert.

Skrevet

Da slipper jeg å prøve det..

Penispumpe har alltid vært noe jeg har vært *litt* nysgjerrig på, men så har jeg ikke hatt noen *egentlig* grunn til å prøve, den står når den skal og jeg er fornøyd med både lengde og tykkelse.. Bare nysgjerrigheten igjen og den kan jeg si har fått sitt nå..

Lykke til TS, håper det løser seg eller at du lærer å leve med det. 👍

Skrevet
ChaseDurer skrev (På 8.1.2022 den 18.41):

Ja, jeg kan komme på sekunder, men ereksjonen er som nevnt dårlig. 

Jeg vet at dette sikkert ikke hjelper, men husk at for mange kvinner er faktisk ikke penis så viktig som det er for menn. De fleste kommer av oralsex, ikke av penetrering, og de kan gjøre mye bra med munnen!

Jeg har vært sammen med en som satt i rullestol. Han ble ikke helt hard, men jeg opplevde aldri dette som noe problem, brydde meg ikke noe om det. Ønsker deg masse lykke til ❤️

Anonymkode: 67224...3e0

• Liker 1
Gjest ChaseDurer
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg vet at dette sikkert ikke hjelper, men husk at for mange kvinner er faktisk ikke penis så viktig som det er for menn. De fleste kommer av oralsex, ikke av penetrering, og de kan gjøre mye bra med munnen!

Jeg har vært sammen med en som satt i rullestol. Han ble ikke helt hard, men jeg opplevde aldri dette som noe problem, brydde meg ikke noe om det. Ønsker deg masse lykke til ❤️

Anonymkode: 67224...3e0

Det stemmer nok, for noen, men hele situasjonen er uansett kjip. Sex skal være spontant og romantisk. Dette ødelegger alt! Nå skal det sies at jeg kan ha sex, det er bare ikke så godt som før, jeg blir heller ikke like kåt som før og dermed ikke like hard. Uansett er jeg begynt å komme over det, er andre ting i livet å finne mening i også, men den sorgen og depresjonen som dette har gitt meg trodde jeg ikke gikk an, jeg har vært såååå langt nede at dere aner ikke

Gjest ChaseDurer
Skrevet

Tusen takk for gode meldinger og tips❤️ Tråden kan gjerne avsluttes her

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt. Elaine Marley, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...