Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en venn som tidvis lukter veldig vondt. Klarer ikke beskrive lukten siden den ikke ligner noe annet kjent, søppel er det nærmeste. Tidligere luktet han høy (som inni en silo), men det har endret seg etter han sluttet å røyke og snuse. Det virker som det kommer fra selve kroppen, ikke svetten, siden han har god hygiene og lukter selv når han er nydusjet. Vi har snakket sammen om dette flere ganger, men han har ikke fått tilbakemelding om lukt fra andre, kun meg og søsteren min jeg vet merker det. Han har tatt det opp med legen sin som har anbefalt å bytte til såpe med en annen pH-verdi. Han har også kuttet ut løk og hvitløk fra maten, uten bedring. Han er den eneste jeg har møtt med denne lukten. 

Det er rart at en så sterk lukt ikke merkes av alle. Han vil gjerne bli kvitt det i tilfelle det er noe andre merker og ikke sier ifra. Hva kan det være? 

Anonymkode: b4766...771

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan det være tøyet hans? Eller noe i hjemmet han bor i? 

Anonymkode: f2f2e...968

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Kan det være tøyet hans? Eller noe i hjemmet han bor i? 

Anonymkode: f2f2e...968

Takk for svar. Både klærne og hjemmet hans lukter normalt. Merker det når vi møtes andre steder eller han sitter på i bilen. Noen ganger lukter også ånden dette. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for svar. Både klærne og hjemmet hans lukter normalt. Merker det når vi møtes andre steder eller han sitter på i bilen. Noen ganger lukter også ånden dette. 

Har mest sannsynlig ikke noe med dette å gjøre. Men det minnet meg om følgende sak med uforklarlig dårlig kroppslukt:

https://www.npr.org/sections/health-shots/2020/03/23/820274501/her-incredible-sense-of-smell-is-helping-scientists-find-new-ways-to-diagnose-di

Anonymkode: ca246...1d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...