Gå til innhold

Merkelig avføring gutt 3

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, sønnen min på 3 hadde avføring for to dager siden og jeg stusset på fargen. Avføringen hadde vanlig konsistens men var lys gul. I dag hadde han en full bleie med illeluktende lys gul og skummende avføring. Storebror har vært hjemme i to dager med omgangssyke så jeg har lurt på om han også har fått noe… men så har han jo ikke hyppig avføring, diaré. Virker i god form, vært sutrete om morgenen. Noen som har lignende erfaringer?? Vurderer å kontakte lege naturligvis

Anonymkode: fca34...ec4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Omgangssyke 

Anonymkode: 40224...ff6

• Liker 2
Skrevet

Ja? Tror du det? Er jo det jeg håper i og med at det er langt skumlere svar man får opp om man googler skummende lys avføring!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde kontaktet legen. 

Anonymkode: 9990e...01b

Skrevet

Jeg har unger med ymse utfordringer med magen (allergi pluss pluss), og jeg ser forskjell på farge, konsistens og kjenner det på lukta hva som er årsaken bak. Lys gul, skummende og illeluktende er omgangssyke på minstemann. Sjeldent skikkelig diaré, mer bløtt til løst. Han spyr sjeldent og. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg hadde kontaktet legen. 

Anonymkode: 9990e...01b

Med en gang? Om det ikke gir seg etter en ukes tid, kan man heller tenke på legen. Om alle flyr til legen med barn som høyst sannsynlig bare har et magevirus, hadde legesentrene blitt kaotiske

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...