Gå til innhold

Hvorfor står det at folk er singel på fb når de er i ett forhold?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Holder de alternativene åpen? Jeg forstår ikke. Vet om flere som gjør dette. Syntes det er merkelig. 

Anonymkode: d4b22...434

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri registrert noe angående mitt privatliv på FB, så jeg sto kanskje og som singel når jeg var samboer. Spiller det noen rolle?

Anonymkode: d93d0...2e5

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har aldri registrert noe angående mitt privatliv på FB, så jeg sto kanskje og som singel når jeg var samboer. Spiller det noen rolle?

Anonymkode: d93d0...2e5

Ikke for meg. Men når jeg står som singel så får jeg masse mas på innboks fra menn. Noe som ikke er ønskelig. Jeg har tatt vekk hele greien sånn at det ikke står om jeg er i forhold eller singel. Lurte på om de var flau over forholdet sitt eller hva som var greien. 
Og hvis jeg treffer en fyr så er det greit å vite hva som er statusen hans ;) f.eks…

AnonymBruker
Skrevet

For min del fordi fb er useriøst og fordi jeg skjønner ikke hva andre skal med den infoen. 

Anonymkode: d42f0...a68

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje de er i to forhold.

Anonymkode: b0c88...2fa

• Liker 2
Gjest Ghostface
Skrevet

Sikkert ikke alle som gidder å oppgradere profilen sin.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

For min del fordi fb er useriøst og fordi jeg skjønner ikke hva andre skal med den infoen. 

Anonymkode: d42f0...a68

Useriøst en av de største sosiale nettverkene vi har vi verden ja…

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingen av oss endret noe status på fb da vi ble sammen for 5 år siden. Vi er nå forlovet og har et barn på vei - selv om vi står som single på fb!

Anonymkode: 9ab72...ffc

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Holder de alternativene åpen? Jeg forstår ikke. Vet om flere som gjør dette. Syntes det er merkelig. 

Har ikke skrevet noe om mitt forhold på Facebook. De rundt oss vet jo at vi er sammen og Facebook er ikke livet altså. 

3 år og et barn sammen, fremdeles ikke noe behov for å legge det ut. 

Anonymkode: 94db6...0f3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant faktisk ut for en uke siden da jeg skulle endre på noe annen personlig informasjon i profilen min at jeg sto som singel, og at det var synlig for alle.

Har sikkert satt den sånn da jeg opprettet profilen for sikkert 15 år siden, og så har jeg rett og slett ikke visst eller tenkt over at det sto der. Har hatt noen kjærester på disse årene, aldri oppdatert i profilen.

Den eneste oppdateringen jeg har gjort på den singel-statusen er å fjerne forholdsstatus helt nå da jeg oppdaget den 😝

Anonymkode: 475d2...2d9

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke oppdatert profilen min på nesten 15 år. De som kjenner meg vet at jeg er i et forhold, hvor jeg bor og hvor jeg jobber. Det er ikke informasjon som Zucken har behov for.

Anonymkode: 46bfe...da6

• Liker 4
Skrevet (endret)
Ghostface skrev (20 minutter siden):

Sikkert ikke alle som gidder å oppgradere profilen sin.

Anser du det som en oppgradering å oppgi sin sivilstatus på et sosialt medie, altså?

Jeg ville kalt det oppdatering 😉

Da jeg opprettet facebook i 2007, var jeg i et forhold, så da oppga jeg det. Mange år senere skilte jeg meg, og ville absolutt ikke at noen skulle tro jeg var gift med den tullebukken enda, så da passet jeg på å endre sivilstatus på facebook, ja. Skulle jeg mot formodning inngå et nytt forhold i fremtiden, tror jeg bare jeg ville fjernet hele statuslinjen.

Endret av Million
  • Liker 1
Skrevet

Jeg ser ingen grunn til å holde hele verden informert om sivilstatusen min. Ikke samboer heller. De som har behov for å vite det vet det uansett. 

• Liker 4
Gjest Ghostface
Skrevet
Million skrev (Akkurat nå):

Anser du det som en oppgradering å oppgi sin sivilstatus på et sosialt medie, altså?

Jeg ville kalt det oppdatering 😉

Nei, ikke alle er da like nøye og perfekte som deg. Du skriver kanskje aldri feil?

Skrevet
Ghostface skrev (Akkurat nå):

Nei, ikke alle er da like nøye og perfekte som deg. Du skriver kanskje aldri feil?

Jo, det gjør jeg, men din lille feilskriving var for morsom til å la passere ubemerket. Ikke ta det så alvorlig da! Så du ikke blunkefjeset? :)

• Liker 2
Gjest Ghostface
Skrevet
Million skrev (Akkurat nå):

Jo, det gjør jeg, men din lille feilskriving var for morsom til å la passere ubemerket. Ikke ta det så alvorlig da! Så du ikke blunkefjeset? :)

Jeg gidder ikke at alle skal henge seg opp i alt, ok? Blir så lei.

AnonymBruker
Skrevet

Gjeeesp… jeg bor ikke en gang i den byen som det står på fb en gang. Orker ikke oppdatere en dritt der. 

Anonymkode: 2d759...f92

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Noe av det flaueste jeg ser er folk som oppdaterer sivilstatus og annen slik privat info på Facebook.

Oppfattes nok som en smule lavstatus av mange nå, å være oppriktig interessert i Facebook og oppdatere ‘er nå i et forhold med’ - det er super cringe, som ungdommen ville sagt.

De fleste har vel fått veldig bevisst forhold til hva Facebook samler av data, hvordan den kan selges og misbrukes.

I min omgangskrets har folk enten slettet Facebook helt, opprettet fake brukere eller i minste fall bruker kun kontoen for å lese.

Må si jeg nok ser litt ned på folk som ennå oppdaterer sivilstatus, legger ut babybilder, kjærlighetserklæringer og slikt, og lurer på om de er litt korte.

Anonymkode: 1b827...583

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Noe av det flaueste jeg ser er folk som oppdaterer sivilstatus og annen slik privat info på Facebook.

Oppfattes nok som en smule lavstatus av mange nå, å være oppriktig interessert i Facebook og oppdatere ‘er nå i et forhold med’ - det er super cringe, som ungdommen ville sagt.

De fleste har vel fått veldig bevisst forhold til hva Facebook samler av data, hvordan den kan selges og misbrukes.

I min omgangskrets har folk enten slettet Facebook helt, opprettet fake brukere eller i minste fall bruker kun kontoen for å lese.

Må si jeg nok ser litt ned på folk som ennå oppdaterer sivilstatus, legger ut babybilder, kjærlighetserklæringer og slikt, og lurer på om de er litt korte.

Anonymkode: 1b827...583

Ts her. Jeg er enig. Vet om en dame som er inn og utav ti forhold i året med forskjellige . Det er SÅ flaut. Hun forstår jo ikke at hun driter seg så kraftig ut.

AnonymBruker
Skrevet

Vi var lenge offentlig med forhold på Facebook fra mange år tilbake. Vi hadde en krangel en gang, og da tok x-samboer å fjernet dette for å "straffe" meg. 

Det endte da opp med at jeg nektet å føre det opp igjen. Sånn flau oppførsel orker jeg ikke.

Anonymkode: 165e9...b04

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...