tuuters Skrevet 17. oktober 2005 #1 Skrevet 17. oktober 2005 Hei og hopp jenter !!!! Jeg har endelig fått meg riskoker, og i den forbindelse lurer jeg på om det er noen her inne som har tips og ideer til hva den kan brukes til, unntatt å koke ris ??? Tusen takk på forhånd. til dere fra meg
Nella Skrevet 17. oktober 2005 #2 Skrevet 17. oktober 2005 Vet det finnes kokere du kan koke pasta, poteter og egg i også, men vet ikke hvordan det funker....
tuuters Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2005 Tusen takk for svar Nella. Det kan jeg nettopp med min, med i bruksanvisningen står det bare forklart hvordan du koker ulike ristyper. Så håper det er noen her inne som har brukt sin riskoker til noe annet enn ris.
pusla Skrevet 17. oktober 2005 #4 Skrevet 17. oktober 2005 Jeg koker/damper poteter i min. Jeg bruker 2 dl vann, legger i en sånn rund plate som skal følge med kokeren og legger potetene oppå plata. Potetene bør være små, mandelpoteter f.eks. er perfekt. Salter, og setter på kokeren.
Gjest gjest1 Skrevet 18. oktober 2005 #5 Skrevet 18. oktober 2005 Utenom å koke ris, så damper jeg grønnsakene mine i den. Da blir de sååå gode og alle vitaminene forsvinner ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå