AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #1 Skrevet 6. januar 2022 Jeg jobber med markedsføring, men har ikke noen offisiell utdannelse i det på papiret. Har lyst til å lære mer, og har sett litt på det de nettkursene de tilbyr innenfor feltet på Høyskolen Kristiania og Noroff (BI er uaktuelt, har allerede en bachelor derfra). Meeen jeg blir skeptisk når jeg leser anmeldelsene på FB-sidene deres. Det ser jo ikke akkurat bra ut. Vet at utdannet.no også tilbyr kurs, og at man får et slags kursbevis når man er ferdig, til en mye rimeligere pris.. og IGM har også kurs, som virker mer praktisk retten - men jeg aner ikke hva jeg skal velge! Er egentlig bare forvirret! IGM har kurs som er ganske dyre, men som ikke kan finansieres med lån fra lånekassen.. så egentlig er det uaktuelt uansett. Noen med erfaringer fra noen av disse stedene? Anonymkode: 6bd3d...f4d
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #2 Skrevet 6. januar 2022 Jeg råder deg til å sjekke ut kurs på Coursera. Anonymkode: b1f24...85f
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #3 Skrevet 6. januar 2022 Er bacheloren i økonomi? Hva med en master i markedsføring? Anonymkode: 51b64...ffd
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #4 Skrevet 6. januar 2022 Jeg kjenner ikke Noroff, men HK nettstudier er bra. Anonymkode: 55c1b...25c
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #5 Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Er bacheloren i økonomi? Hva med en master i markedsføring? Anonymkode: 51b64...ffd Nei, ikke økonomi. Har ikke så lyst til å ta master der, blir altfor dyrt, har allerede ganske mye studielån TS Anonymkode: 6bd3d...f4d
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #6 Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg kjenner ikke Noroff, men HK nettstudier er bra. Anonymkode: 55c1b...25c Har du tatt nettstudier der selv? Blir bekymret når jeg leser alle de dårlige anmeldelsene om nettstudiene på FB-siden deres. Anonymkode: 6bd3d...f4d
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #7 Skrevet 7. januar 2022 Hva med NHH? Er det noe der som er aktuelt? Langt mer anerkjent Anonymkode: 0fc71...a9a
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #8 Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har du tatt nettstudier der selv? Blir bekymret når jeg leser alle de dårlige anmeldelsene om nettstudiene på FB-siden deres. Anonymkode: 6bd3d...f4d Ja, og var veldig fornøyd. På fb gruppen «Høyskolen Kristiania nettstudier» kan du ev høre mer fra de som tar markedsføring. Har inntrykk av at de som ikke er fornøyd, er de som ikke mestrer rollen som nettstudent. Anonymkode: 55c1b...25c 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #9 Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva med NHH? Er det noe der som er aktuelt? Langt mer anerkjent Anonymkode: 0fc71...a9a Er ikke så opptatt av det skal være så fryktlig anerkjent. Har allerede drømmejobben. TS Anonymkode: 6bd3d...f4d
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #10 Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, og var veldig fornøyd. På fb gruppen «Høyskolen Kristiania nettstudier» kan du ev høre mer fra de som tar markedsføring. Har inntrykk av at de som ikke er fornøyd, er de som ikke mestrer rollen som nettstudent. Anonymkode: 55c1b...25c Takk for tips! 😊 Anonymkode: 6bd3d...f4d
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #11 Skrevet 7. januar 2022 Definitivt Høyskolen Kristiania Anonymkode: 15631...6c0
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #12 Skrevet 7. januar 2022 Stemmer også for Høyskolen Kristiania. Har tatt en bachelor I Økad ved siden av jobben. Krevende men angrer ikke ett minutt. Anonymkode: 39b58...7c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå