Gå til innhold

strikke armbånd

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_embla_*
Skrevet

skal strikke armbånd for første gang og er avhengig av å bestille fra nett. hva trenger jeg? :roll: har lyst på perler i ulike sjatteringer, er det da perlemix som er best? hva er fineste av glassperler, ferskvannsperler, halvedelstener osv....så er det ståltråd og lås, oghva med knuteskjuler, er det noe jeg trenger? hjelp meg!!!! :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-Du trenger ståltråd ja. Noe du kan tenke på er om du vil ha ståltråd som er sølvfarget (altså ikke farget i det hele tatt) Eller om du vil ha samme farge på ståltråden som perlene.

-Du trenger ikke knuteskjuler da du ikke trenger å knyte noe fordi ståltråden kan du lett feste ved å surre den noen ganger rundt seg selv og vikle det litt inn i armbåndet. -Hvilke perler som er finest er jo smak og behag da.. i slike armbånd liker jeg best glassperler som er skjært til slik at de "glinser" litt, men der er jo forskjellig fra person til person. Perlemix er fint, men du kan også kjøpe perler i løsvekt, slik at du kan bestemme selv akkurat hvilke perler du vil ha.

-Du trenger lås. Disse er lette å feste på hvis du kjøper sånne med en ring som festes både i låsen og armbåndet (skjønte du det? :sjenert: )

Håper det hjalp litt, ellers er det bare å spørre hvis det er noe mer du lurer på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...