Gå til innhold

Hvordan gro skjegg fortere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er 20 år gammel og ønsker virkelig å få skjegg! :) 
Har begynt å få en del hårvekst på nakken, haken og litt nedenfor kinnene. Men har langt ifra bra skjeggvekst for øyeblikket. 
Ønsker at skjegget skal gro over hele kinnet, hvis dere skjønner hva jeg mener. 
Er ganske lei av å barbere meg glatt nesten hver dag. Føler også at jeg hadde sett enda mer badass/dominant ut med skjegg.

Har noen av dere tips til hvordan man generelt kan øke hårvekst-produksjonen i ansiktet?
Har lest litt forskjellig om at man burde la det gro ut slik at hårene kan etablere seg, men har ikke funket særlig på meg.. Etter ca 10 dager begynner jeg å bli ganske lei av "skjegget" mitt, at jeg barberer alt vekk..😅 

Faren min og bestefedrene mine har god skjeggvekst. Når skal jeg få det?...😐

Anonymkode: 2c31e...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du er 20 år gammel. Viking-skjegget kommer ikke før man nærmer seg 30, iallfall for en norsk mann. Gener er også en viktig faktor.
Menn fra Tyrkia/midtøsten har tendens til å få skjeggvekst mye tidligere enn kaukasoide menn, f.eks. Asiatiske menn har generelt dårligere skjeggvekst enn andre raser, men dette er 100 % genetisk. Kompisen min fra Kina har på sitt beste et par dinglende "nudler" hengende fra haken..😅

I og med at mennene i familien din har god skjeggvekst, kommer du med stor sannsynlighet også til å få det! :) 
Gi det litt tid og ta vare på huden din, så kommer skjegget fortere enn du tror!
Var selv 24 år gammel før jeg begynte å få ordentlig skjegg.
Skjønner godt at du er lei av fjortis-skjegget, men som sagt gi det tid! :) 

Anonymkode: c605f...c6a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du er 20 år gammel. Viking-skjegget kommer ikke før man nærmer seg 30, iallfall for en norsk mann. Gener er også en viktig faktor.
Menn fra Tyrkia/midtøsten har tendens til å få skjeggvekst mye tidligere enn kaukasoide menn, f.eks. Asiatiske menn har generelt dårligere skjeggvekst enn andre raser, men dette er 100 % genetisk. Kompisen min fra Kina har på sitt beste et par dinglende "nudler" hengende fra haken..😅

I og med at mennene i familien din har god skjeggvekst, kommer du med stor sannsynlighet også til å få det! :) 
Gi det litt tid og ta vare på huden din, så kommer skjegget fortere enn du tror!

Du er en rasist! Hater du tyrkere eller? 

Anonymkode: 38189...428

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er rasistisk? 

Anonymkode: a0c61...1a0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hæ? 😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er bullshit. Eksen min hadde tett skjegg da han var 18. Han er etnisk norsk og blond. 

Anonymkode: c6533...d70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er bullshit. Eksen min hadde tett skjegg da han var 18. Han er etnisk norsk og blond. 

Og du tror at fordi du kjenner et unntak så betyr det at den generelle tendensen ikke stemmer? 

Hva om jeg kjenne en veldig høy kineser og en veldig lav nederlender, betyr det at nederlendere ikke generelt sett er høye og at kinesere ikke generelt sett er ganske lave?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Er 20 år gammel og ønsker virkelig å få skjegg! :) 
Har begynt å få en del hårvekst på nakken, haken og litt nedenfor kinnene. Men har langt ifra bra skjeggvekst for øyeblikket. 
Ønsker at skjegget skal gro over hele kinnet, hvis dere skjønner hva jeg mener. 
Er ganske lei av å barbere meg glatt nesten hver dag. Føler også at jeg hadde sett enda mer badass/dominant ut med skjegg.

Har noen av dere tips til hvordan man generelt kan øke hårvekst-produksjonen i ansiktet?
Har lest litt forskjellig om at man burde la det gro ut slik at hårene kan etablere seg, men har ikke funket særlig på meg.. Etter ca 10 dager begynner jeg å bli ganske lei av "skjegget" mitt, at jeg barberer alt vekk..😅 

Faren min og bestefedrene mine har god skjeggvekst. Når skal jeg få det?...😐

Anonymkode: 2c31e...b7d

Du kan ha skjegg sånn flekkvis som du har det . Men du må gi det en 4 til 6 uker før du begynner å bli lei, det vil begynne å klø også, men det går over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hva er rasistisk? 

Anonymkode: a0c61...1a0

Troll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Jeg snakker generelt om det norske folk. Vanligvis vil norske menn få skjeggvekst senere i 20-årene. Ha en "fin" dag. ;) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har et stort flott skjegg, men fikk det ikke før jeg i 8 måneder brukte rundt en time daglig på å sitte på stuegulvet og utelukkende konsentrerte meg hardt om å gro det.

Anonymkode: eda01...591

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...