Gå til innhold

Kvinner, hva fantaserer dere om når dere er i senga med kjæresten/FF?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I begynnelsen av forholdet klarte jeg ikke å komme mens jeg hadde sex med kjæresten. Jeg var forelsket i han og sexen var deilig, men kom liksom aldri "dit".. Men så tillot jeg meg å fantasere om at de kjekke kompisene hans så på oss og runket mens vi hadde sex, noen gager hadde de også sex med meg mens kjæresten så på. Da fikk jeg til å komme og nå er aldri orgasmer et problem overhodet. Det er min favoritt fantasi :) 

Anonymkode: 7bb37...1ca

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Faren hans.

Anonymkode: a6e3c...7f3

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg fantaserer ikke under sex, da konsentrerer jeg meg om nuet og det vi gjør sammen :) 

AnonymBruker
Skrevet
Mysticgirl skrev (Akkurat nå):

Jeg fantaserer ikke under sex, da konsentrerer jeg meg om nuet og det vi gjør sammen :) 

Samme her. Fantaserer ikke under sex. Mer en nok med å være i nuet 😃

Anonymkode: 4ffb3...0be

• Liker 3
Skrevet

Oftest er det nået og situasjonen som teller, men av og til flyr tankene og tipper meg over kanten. Det å bli sett. At vi er på sexklubb. At han er naboen. Ikke fulle fantasier, men sånne glimt av 'noe annet'  der hodet ubedt bidrar til å gjøre meg enda kåtere enn jeg allerede er.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Living in the moment 😅 Tror ikke jeg har fantasert om noe annet, bare fokuserer på det som skjer der og da.

Anonymkode: 19939...805

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror du spør på feil plass for å få ærlige svar. Går nesten sport i her på KG å fremstå som mer dydige enn man er 🙂

Anonymkode: 2e8d4...5ae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gleder meg bare til han skal sprute all den deilige sæden over den hårete fitta mi... 

Anonymkode: 69ded...fe5

Gjest Kristina666
Skrevet

Har fått litt fantasier om å være med og bli delt med andre menn😉 Helst velutrusta menn😉

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Jeg later da absolutt ikke som jeg er mer dydig enn hva jeg er, men jeg fantaserer heller ikke under sex. 

Er det noe jeg er god til så er det å overtenke alt mulig, men under sex er det vidunderlig stille i tankeboksen, bedre enn hvilken som helst mindfullness øvelse spør du meg😅 

AnonymBruker
Skrevet

Tenkehjernen av. 

Reptilhjernen på. 

Boom. 

Anonymkode: 71ac4...5b8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer ikke uten å fantasere. Dumt, men sånn har det alltid vært selv om jeg tenner på partneren. Fantaserer om mye forskjellig, alt fra at andre menn tar meg (gjerne med litt aldersforskjell) til jentesex.

Anonymkode: 7163c...d5d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tror du spør på feil plass for å få ærlige svar. Går nesten sport i her på KG å fremstå som mer dydige enn man er 🙂

Enig !   Du skal i allefall få et ærlig svar fra meg .... Jeg fantaserer aldri med ff, men med samboer derimot .....   😉

Anonymkode: 46dc3...c2c

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, Kristina666 said:

Har fått litt fantasier om å være med og bli delt med andre menn😉 Helst velutrusta menn😉

Sporty av deg! Dette må man bare heie på 👏

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har da vel ingen ting med dyd å gjøre😊

har ikke plass eller tid til å fantasere når jeg har sex. Da er man for opptatt med å ha sex🤷🏼‍♂️. Å skulle tenke på noe annet blir jo bare forstyrrende.

Fantasering hører onanien til.

AnonymBruker
Skrevet
Just now, sicario said:

Har da vel ingen ting med dyd å gjøre😊

har ikke plass eller tid til å fantasere når jeg har sex. Da er man for opptatt med å ha sex🤷🏼‍♂️. Å skulle tenke på noe annet blir jo bare forstyrrende.

Fantasering hører onanien til.

Misforstå meg rett. Man fantaserer ikke når man knuller en ung fersk ny spretten jente, men når det er ligg nummer 1250 med kona så kan en del matoppskrifter eller resultatet i tysk bundesliga være mer interessert å tenke på imens.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Misforstå meg rett. Man fantaserer ikke når man knuller en ung fersk ny spretten jente, men når det er ligg nummer 1250 med kona så kan en del matoppskrifter eller resultatet i tysk bundesliga være mer interessert å tenke på imens.

Skjønner.

Noen må fantasere for å bli kåte nok til å gjennomføre sex. Det er jo sant det for så vidt. 

Skrevet

Fantaserte mot slutten av mitt forrige forhold, fordi jeg ikke orket å engasjere meg i tanken på at jeg hadde sex med han. Det var lettere å ha sex med han hvis jeg fantasterte om andre. 

Men jeg har bedre sex når hjernen skrus av og det fysiske får styre 😊 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Så kjipt 😕 Vi er vel oppi noen tusen ligg gjennom disse årene, men det er fortsatt spennende. Må bare utforske litt mer ;) 

Anonymkode: 19939...805

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...