Flamme Skrevet 6. januar 2022 #1 Del Skrevet 6. januar 2022 Hei. Har havnet i arbeidsskarantene 3 dager og fritidskarantene i 10 dager. Dette betyr at jeg i følge barnehagen/reglene ikke får levere barnet i barnehagen... Dette betyr at jeg i praksis må på jobb, men ikke kan levere eller hente i barnehagen?! Hvordan i alle dager skal dette løses? 🤯 Barnet er for ungt til å gå inn selv. Kjenner ingen som kan levere barnet for meg. Barnehagen sa nei til å ta i mot barnet ved porten. Hvordan har dere andre løst det? 😫 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinneguide Skrevet 6. januar 2022 #2 Del Skrevet 6. januar 2022 Flamme skrev (Akkurat nå): Hei. Har havnet i arbeidsskarantene 3 dager og fritidskarantene i 10 dager. Dette betyr at jeg i følge barnehagen/reglene ikke får levere barnet i barnehagen... Dette betyr at jeg i praksis må på jobb, men ikke kan levere eller hente i barnehagen?! Hvordan i alle dager skal dette løses? 🤯 Barnet er for ungt til å gå inn selv. Kjenner ingen som kan levere barnet for meg. Barnehagen sa nei til å ta i mot barnet ved porten. Hvordan har dere andre løst det? 😫 De kan vel ikke si nei til det, regjeringen har sagt at man skal få levere og hente barn i barnehage. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 6. januar 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 6. januar 2022 kvinneguide skrev (1 minutt siden): De kan vel ikke si nei til det, regjeringen har sagt at man skal få levere og hente barn i barnehage. Hvor står det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckie Skrevet 6. januar 2022 #4 Del Skrevet 6. januar 2022 Herregud, for en vanskelig bhg da😳 Er selv i karantene/fritidskarantene, men har en mann som leverer og henter. Hadde jeg vært alene, så hadde det vært null stress å levere/hente i porten fra barnehagens side. Hvorfor kan de ikke hjelpe deg? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinneguide Skrevet 6. januar 2022 #5 Del Skrevet 6. januar 2022 Flamme skrev (2 minutter siden): Hvor står det? https://www.adressa.no/nyheter/innenriks/2021/12/31/Transport-unntak-for-skole-og-barnehageansatte-i-fritidskarantene-24993671.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 6. januar 2022 #6 Del Skrevet 6. januar 2022 Flamme skrev (5 minutter siden): Hvor står det? https://www.regjeringen.no/no/aktuelt/vaksine/id2893682/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 6. januar 2022 Forfatter #7 Del Skrevet 6. januar 2022 Meadow skrev (2 minutter siden): https://www.regjeringen.no/no/aktuelt/vaksine/id2893682/ Dette ser ut som et unntak for ansatte i skole og barnehage? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 6. januar 2022 Forfatter #8 Del Skrevet 6. januar 2022 kvinneguide skrev (11 minutter siden): https://www.adressa.no/nyheter/innenriks/2021/12/31/Transport-unntak-for-skole-og-barnehageansatte-i-fritidskarantene-24993671.ece Jeg er ikke ansatt i skole eller barehage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 6. januar 2022 #9 Del Skrevet 6. januar 2022 Flamme skrev (5 minutter siden): Dette ser ut som et unntak for ansatte i skole og barnehage? Ja, jeg ser det. Men selv etter litt mer intens googling klarer jeg ikke å finne noe om at andre i samfunnskritiske yrker ikke får levere i barnehagen når de er i fritidskarantene. Jeg hadde etterspurt dokumentasjonen barnehagen baserer dette på. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinneguide Skrevet 6. januar 2022 #10 Del Skrevet 6. januar 2022 Flamme skrev (Akkurat nå): Jeg er ikke ansatt i skole eller barehage. Ok. Men du må få levere uansett, eller er det meningen at du må bli hjemme fra jobb da?🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ATLAS6 Skrevet 6. januar 2022 #11 Del Skrevet 6. januar 2022 (endret) Strengt tatt så kan du ikke levere i barnehage da det er i din fritid, men din karantene skal ikke gå utover barnas omsorg som inkl barnehage. Hvis ikke barnehagen ønsker deg inn på avdelingen må de kunne møte deg halvveis og hente barnet ved inngangsporten. Barnet er ikke i karantene, så at barnehagen velger å behandle barnet deretter er ikke greit. Endret 6. januar 2022 av ATLAS6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pianobar Skrevet 6. januar 2022 #12 Del Skrevet 6. januar 2022 (endret) Har barnehahen fått noen god begrunnelse for hvorfor de ikke kan møte deg? Endret 6. januar 2022 av Pianobar Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 6. januar 2022 Forfatter #13 Del Skrevet 6. januar 2022 kvinneguide skrev (17 minutter siden): Ok. Men du må få levere uansett, eller er det meningen at du må bli hjemme fra jobb da?🤷♀️ Barnehagen sier jeg må bli hjemme fra jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 6. januar 2022 Forfatter #14 Del Skrevet 6. januar 2022 Pianobar skrev (7 minutter siden): Har barnehahen fitt noen god begrunnelse for hvorfor de ikke kan møte deg? De mener barnet er for ungt til å møtes ute på parkeringen i uvant leveringssituasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 6. januar 2022 #15 Del Skrevet 6. januar 2022 Vanskeligste barnehagen jeg har hørt om, hvordan i all verden kan de være så firkantede da? Beklager at jeg ikke har noen løsning til deg, jeg måtte bare kommentere at jeg ble så oppgitt over dem! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 6. januar 2022 #16 Del Skrevet 6. januar 2022 Det der er jo helt håpløst! Min leder hadde ikke godtatt dette, og hadde gladelig tatt en telefon til styrer i barnehagen. Be lederen din om bistand, du trengs jo på jobb. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pianobar Skrevet 6. januar 2022 #17 Del Skrevet 6. januar 2022 Flamme skrev (11 minutter siden): De mener barnet er for ungt til å møtes ute på parkeringen i uvant leveringssituasjon. Hvor gammelt er barnet og hvor lenge har det gått i barnehagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pianobar Skrevet 6. januar 2022 #18 Del Skrevet 6. januar 2022 Btw, er det en privat eller kommunal bhg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 6. januar 2022 Forfatter #19 Del Skrevet 6. januar 2022 Pianobar skrev (1 minutt siden): Btw, er det en privat eller kommunal bhg? Kommunal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pianobar Skrevet 6. januar 2022 #20 Del Skrevet 6. januar 2022 Flamme skrev (Akkurat nå): Kommunal. Da går du høyere opp i systemet!👩⚖️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg