AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #1 Skrevet 6. januar 2022 Jeg er utstyrt med en liten penis og sliter veldig med dette i alle aspekter av livet Jeg vet hvor mye dette kan påvirke psyke, kjærlighetsliv, selvfølelse osv Kan det være en ide at vi prøver å komme i kontakt med hverandre for å utveksle erfaringer, trøste hverandre og prøve å hjelpe hverandre? Vi kan f.eks begynne med å skrive her? Eller PM eller utveksle e-post? Anonymkode: b4d0d...118 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #2 Skrevet 10. januar 2022 Du er ikke alene, men er dette rette forum for den slags? Og så er det ikke så enkelt med PM så lenge man er anonym ? eller? Og vi vil jo helst ikke stå frem med våre mikrobekymringer.... Anonymkode: cf5a4...6d5
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #3 Skrevet 10. januar 2022 Ut ifra andre tråder her med et menneske som virker sykelig opptatt av mikropenis, så vil jeg ikke anbefale noen å kontakte denne personen. Han (?) kommer nok til å hetse deg til slutt, og har sannsynligvis ingen mikropenis heller. Dette er ikke den første tråden der han prøver å komme i kontakt med noen med mikropenis, så vær varsom. Anonymkode: ea977...86e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå