AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #1 Skrevet 6. januar 2022 Beklager om dette høres dumt ut, men jeg vil bare prøve å forstår om min situasjon er veldig spesiell eller kanskje vanlig Kona vil sjelden ha sex, og jeg har et stort behov for sex- vi har hatt det sånn i flere år Det som skjer er at jeg ender opp med å runke for å slippe suget i kroppen, men når jeg da har runket så mister jeg både lysten på sex og på henne. Så, jeg er på en måte med på å ødelegge sexen vår, men jeg orker ikke å gå rundt i flere uker i håp om å at hun kanskje skulle få lyst på sex. Dette blir jo et selvforsterkende problem på en måte, om dere skjønner hva jeg mener. jeg ville ikke klart meg om jeg skulle leve på hennes nåde, så om jeg ikke skulle runke så hadde forholdet antagelig vært over for lengst Hvor vanlig er det å ha det sånn at du runker i et forhold og ikke har sex med dama? Og, hvordan påvirker det forholdet? Anonymkode: 3810d...1b3 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #2 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Beklager om dette høres dumt ut, men jeg vil bare prøve å forstår om min situasjon er veldig spesiell eller kanskje vanlig Kona vil sjelden ha sex, og jeg har et stort behov for sex- vi har hatt det sånn i flere år Det som skjer er at jeg ender opp med å runke for å slippe suget i kroppen, men når jeg da har runket så mister jeg både lysten på sex og på henne. Så, jeg er på en måte med på å ødelegge sexen vår, men jeg orker ikke å gå rundt i flere uker i håp om å at hun kanskje skulle få lyst på sex. Dette blir jo et selvforsterkende problem på en måte, om dere skjønner hva jeg mener. jeg ville ikke klart meg om jeg skulle leve på hennes nåde, så om jeg ikke skulle runke så hadde forholdet antagelig vært over for lengst Hvor vanlig er det å ha det sånn at du runker i et forhold og ikke har sex med dama? Og, hvordan påvirker det forholdet? Anonymkode: 3810d...1b3 Hvor gamle er dere? Trist at dama ikke vil ha sex. Orker du virkelig å leve med dette? Anonymkode: a1a19...26d 7
TinaChristina Skrevet 6. januar 2022 #3 Skrevet 6. januar 2022 Du er hvertfall ikke utro og det er da noe! Men her må dere bli bedre på kommunikasjon. Manglende sex fører til oppbygd irritasjon, mangel på følelser og brudd. Trust me. Jeg har vært som deg. 4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #4 Skrevet 6. januar 2022 Jeg skjønner du mister lyst på sex etter å ha runket, men ikke i dager og uker eller? Eller runker du hver dag sånn at når kona endelig ønsker så er ikke du klar? Anonymkode: 77e94...255 6
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #5 Skrevet 6. januar 2022 Det er helt normalt å runke i et forhold. De fleste menn gjør det uten at det fører til problemer av noe slag. Jeg skjønner ikke hvorfor du problematiserer den biten. Anonymkode: 267c9...920 8
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #6 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er helt normalt å runke i et forhold. De fleste menn gjør det uten at det fører til problemer av noe slag. Jeg skjønner ikke hvorfor du problematiserer den biten. Anonymkode: 267c9...920 Problemet ar jo ikke det, men at kona ikke vil ha sex! Det er et problem. Jeg er dame og forstår at det er en av de ofte skilsmissesårsakene. Anonymkode: a1a19...26d 6
umAxa Skrevet 6. januar 2022 #7 Skrevet 6. januar 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er helt normalt å runke i et forhold. De fleste menn gjør det uten at det fører til problemer av noe slag. Jeg skjønner ikke hvorfor du problematiserer den biten. Anonymkode: 267c9...920 Det handler ikke om en liten "alenetid" her og der. Det handler om han og damen/konen er i et sexløst forhold, og istedet for å sette en fullstendig stopp på forholdet, så tar han seg en rask en for at dagene skal kunne gå videre. Men mener du kanskje at det er slik det skal være? 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #8 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg skjønner du mister lyst på sex etter å ha runket, men ikke i dager og uker eller? Eller runker du hver dag sånn at når kona endelig ønsker så er ikke du klar? Anonymkode: 77e94...255 Fra min situasjon, så handler det ikke om direkte kobling. Det er bare at runkingen fjerner desperasjonen, så man har et rasjonelt syn på når kona etterspør sex. Du har avvist meg tre dager på rad, hvorfor skulle jeg tro du har lyst på sex nå? Man gidder ikke trøste-sex. Når jeg ikke runker, er dømmekraften ikke der. Anonymkode: b535a...761 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #9 Skrevet 6. januar 2022 Jeg runker ca annenhver dag og jeg vet at dette er sånn vanesak opplegg. Det er riktig som blir sakt at jeg gjør dette for å redde forholdet. Jeg hadde gått på veggen om jeg ikke skulle få utløsning annet enn de gangene hun er med på sex da hadde det kanskje i bestefall hvert en gang i måneden eller hver andre måned Anonymkode: 3810d...1b3
Bamseklemmer Skrevet 6. januar 2022 #10 Skrevet 6. januar 2022 Det burde egentlig ikke vært så tabu å diskutere sexlyst og ulike behov... det er igrunn det som er problemet, og ikke at dere har ulik sexlyst. Vi som har et åpent sinn kan ha et fantastisk godt sexliv, vi jenker oss og tilpasser den andre. Det er det som er så viktig i valg av partner, for det fjerner sååå mye frustrasjoner og bekymringer🙄 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #11 Skrevet 6. januar 2022 Jeg forstår ikke problemet. De fleste gjør jo dette enten de er kvinner eller menn. Det går fint å kombinere begge deler. De færreste er i forhold hvor den andre parten møter behovene fult ut. Man mister da ikke lysten på partner for det. Med mindre du holder på med deg selv hele tiden. Anonymkode: 63a84...cff 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #12 Skrevet 6. januar 2022 Er sexen med deg litt kjedelig for henne? Anonymkode: 3549b...bea 1
Bamseklemmer Skrevet 6. januar 2022 #13 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg runker ca annenhver dag og jeg vet at dette er sånn vanesak opplegg. Det er riktig som blir sakt at jeg gjør dette for å redde forholdet. Jeg hadde gått på veggen om jeg ikke skulle få utløsning annet enn de gangene hun er med på sex da hadde det kanskje i bestefall hvert en gang i måneden eller hver andre måned Anonymkode: 3810d...1b3 Du kan runke deg gul og blå hvis du har en kvinne som forstår deg, vi hadde ikke mindre sex av den grunn. Men det tente meg at hun hadde så god seksuell forståelse, og tillot meg å gjøre det. Jeg nektet henne aldri å gjøre det samme, hun hadde et arsenal i kleskapet. Hun var like normal som alle andre kvinner, men hun hadde forståelse som sagt...
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #14 Skrevet 6. januar 2022 Har dere snakket om hvorfor dere ikke har sex da? Anonymkode: 35ace...9de 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #15 Skrevet 6. januar 2022 umAxa skrev (12 minutter siden): Det handler ikke om en liten "alenetid" her og der. Det handler om han og damen/konen er i et sexløst forhold, og istedet for å sette en fullstendig stopp på forholdet, så tar han seg en rask en for at dagene skal kunne gå videre. Men mener du kanskje at det er slik det skal være? Jeg skjønner at de har et problem, men runkingen er ikke problemet. De aller fleste menn i forhold runker. Nesten like mye som single. Du kan bare google det. Han runker ikke "istedet for å sette en fullstendig stopp". Han ville vel runket selv om han satte en stopp? De fleste runker selv om forholdet er tipp topp. Han runker rett og slett fordi praktisk talt alle menn gjør det. Han har en merkelig forventning til seg selv om at han skulle holdt seg i ukevis. Det ville vært creepy og unormalt. Jeg tror han er bitter og trist fordi kona er så utilstrekkelig at han "må runke". Jeg tror det er poenget her. Jeg skjønner godt at det er trist og vondt å bli avvist. Trenger ikke å trekke inn.....ok. Gidder ikke skrive r-ordet flere ganger. Anonymkode: 267c9...920 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #16 Skrevet 6. januar 2022 At det går uker mellom hver gang har jeg heldigvis sluppet å justere meg til så langt. Men jeg har høy sexlyst og går sjelden et helt døgn uten en utløsning på den ene eller andre måten. Vi har sex 3 kanskje 4 ganger i uka, når hun er klar for det. Hun får i grunnen alt hun orker av sex. De andre dagene onanerer jeg vanligvis. Jeg syns det er en dårlig erstatning for sex med partner, men gjør litt ekstra ut av det med litt diverse metoder og leketøy for variasjon. Og det tar ned det seksuelle stressnivået. Litt. Men det reduserer ikke min lyst på sex med henne, da. SÅ tilfredsstilt blir jeg bare ikke alene. Hun får aldri et nei fra meg. Regner med at det er ganske vanlig at den med mest lyst i et forhold tyr til onani innimellom. Men jo mer det tar helt overhånd, jo mer problematisk kan jeg lett tenke meg at det vil oppleves. Anonymkode: 09606...bda
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #17 Skrevet 6. januar 2022 TS her - det er faktisk riktig som du skriver over, jeg er trist og skuffet over forholdet og henne Godt poeng Anonymkode: 3810d...1b3 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #18 Skrevet 6. januar 2022 Altså, for voksne par med barn er faktisk en gang i måneden helt normalt. Anonymkode: ca070...f18 4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #19 Skrevet 6. januar 2022 Min eks trengte minst 45 minutter på å komme, det var skikkelig avtennende men ikke noe jeg kunne fortelle han (fordi da hadde han begynt å bruke halvannen time, eller aldri komme i mål). I hans hode hadde jeg derimot «mistet lysten på sex». 🙄 I begynnelsen av forholdet hadde vi masse sex. Men da brukte han ikke så lang tid at det gikk raskere å støvsuge huset Anonymkode: ca070...f18 4
Doktor Dyregod Skrevet 6. januar 2022 #20 Skrevet 6. januar 2022 Det første du må gjøre er å snakke med ho.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå