Gå til innhold

Vil trene alene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe rart med meg? Jeg liker ikke trene på treningssenteret. Likte aldri å trene i gym på skolen heller, likte bedre å ta en treningstur på fritiden, gjerne på sykkel/ski o.l. Kan gjerne presse meg og bli skikkelig svett, det liker jeg. Men å skulle være i sal og gjøre det samme som mange andre slik som spinning sånt liker jeg ikke. Det frister heller ikke å gå på yogatimene på senteret. Hvis jeg skal trene yoga går jeg heller i kjellerstua og setter på YouTube. Der har vi også en romaskin. Foreldrene mine synes jeg er rar, de elsker treningssenteret. Er det andre som meg? Kan ikke helt forklare hvorfor, synes bare det er slitsomt med alle folka rundt meg.😂 Føler meg som utskudd, skikkelig rar og asosial. Men liker å møte folk sånn ellers. Kan trene med venner ute for eksempel, jeg liker bare ikke det å presse seg sammen med folk jeg ikke kjenner. Må man egentlig trene på treningssenteret for å få riktig og variert trening? Vurderer å melde meg ut fordi jeg aldri går dit.

Anonymkode: ec785...560

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ikke på treningssenter for å få variert trening, men det er nok mer "tilgjengelig" der fordi du har stor variasjon i manualer og apparater som du kan bruke.

Jeg liker best å trene alene, men kan like gjerne gjøre det på treningssenter som hjemme. Har på headset og er i egen sone. Liker heller ikke gruppetimer, føler rett og slett jeg ikke får like mye igjen for treningen som når jeg trener på egen hånd. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker treningssentrene, men det er pga alt utstyret som er der 😅 Vil aller helst trene alene, og går aldri på gruppetimer. Eller, jeg vil veldig gjerne ha med mannen min på trening. Men er ikke ute etter å trene sammen, vil bare ha han i nærheten der 🙈😅 Jeg må kjøre mitt eget program, og så er det bare hyggelig hvis han vil ta noen av de samme øvelsene som meg, så kjører vi imellom settene til hverandre.

Jeg hadde fått helt fnatt hvis noen ville blitt med på trening, og de bare slurva rundt, ville prate eller lignende. Når jeg er på trening, er jeg i min egen sone. Og jeg elsker det!

Anonymkode: 5d253...423

Skrevet

Helt normalt å ville trene alene.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også sånn. For meg handler det om at jeg er usikker på meg selv, selv om jeg er kommet langt allerede... Har alltid brydd meg altfor mye om hva andre tenker om meg, superslitsomt! Gidder ikke leve sånn lengre, så jeg prøver å bryte det dårlige mønsteret. 

Anonymkode: f3484...3b9

Gjest Warrior
Skrevet

Det er ikke noe rart med deg. Helt normalt at noen liker best å trene alene. Selv liker jeg treningssenter best og trene sammen med venner, men vet om folk som liker best å trene alene. Begge deler er helt normalt, fordi vi er alle forskjellig :) 

AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt å like å trene alene. Jeg løper hver dag og trener styrke hjemme, alene. 

Anonymkode: a1576...39a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...