Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det normalt at en baby på 6 uker plutselig sover mye mindre på dagtid? Før kunne hun fint sovne på meg når jeg satt i ro, men nå må jeg gå å bysse og gynge på henne for at hun skal sovne. Når hun til slutt sovner vil jeg prøve å legge hun fra meg slik at jeg kan gå på do eller spise. Lar henne sove i mine armer i minimum 30 min og hun virker å være i dyp søvn, men våkner umiddelbart når jeg legger henne i nestet. Jeg svøper og bruker White noise. Vanlig at søvnmønsteret plutselig endrer seg slik? Er dette den nye normalen? Er ganske slitsomt når jeg er alene med henne. 

Anonymkode: be25a...1c3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jepp! Endres mye den første tiden

Anonymkode: 49b3f...452

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja 🙂 og det kommer til å endre seg hele tiden det neste året! Det er slitsomt, men man blir vant med at gode ting ikke alltid varer. 

Når nyfødttiden er over, som den jo er nå så er det mange som slutter å bare sovne av seg Selv når som heldt, hvor som helst. De kan trenge mer støtte og hjelp. Våkentiden blir også lengre, men ofte også sovetiden på natta. 

Kanskje babyen sover lengre i vogn på dagtid? Så kan du sette vognen fra deg utenfor med babycall feks.

Prøv også bæretøy, der slokner de fleste ganske raskt :)

Anonymkode: 6b197...7b8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min på snart 6 veker er akkurat i det samme. Sover aaaalt for lite på dagen, og blir tilsvarande overtrøtt på kvelden. Sover kun i bevegelse, enten det gjelder i vogn, bæresele eller bil... Har hatt litt suksess med å trille laaaang tur, da sover han ei stund når vi kjem heim. 

Anonymkode: cfe7c...030

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...