AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #1 Del Skrevet 6. januar 2022 Hei! Er det noen som har prøvd Grandiosa-dietten? Jeg hadde tenkt å starte med den på mandag, den virker så enkel å forholde seg til. Gikk det bra med de som har gått på denne dietten? Anonymkode: 82084...e60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 6. januar 2022 #2 Del Skrevet 6. januar 2022 Grandiosa-dietten, faktisk 🤣 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iia Skrevet 6. januar 2022 #3 Del Skrevet 6. januar 2022 Nå tuller du, håper jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #4 Del Skrevet 6. januar 2022 Teatrica skrev (4 minutter siden): Grandiosa-dietten, faktisk 🤣 Iia skrev (3 minutter siden): Nå tuller du, håper jeg Nei, jeg tuller ikke, jeg kan spise en Grandiosa om dagen og gå ned i vekt, jeg har trua Anonymkode: 82084...e60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #5 Del Skrevet 6. januar 2022 Altså, en grandiosa inneholder ca 1200 kalorier. Klart du går ned i vekt om du ikke spiser mer enn det. Men de 1200 kcal kan komme fra hva som helst, må ikke være grandis liksom. Anonymkode: 686e1...cae 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 6. januar 2022 #6 Del Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, jeg tuller ikke, jeg kan spise en Grandiosa om dagen og gå ned i vekt, jeg har trua Anonymkode: 82084...e60 Selvfølgelig går du ned i vekt hvis du bare spiser dette, vektnedgang er ren matematikk. Men hvorfor i all verden velge Grandiosa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #7 Del Skrevet 6. januar 2022 Teatrica skrev (2 minutter siden): Selvfølgelig går du ned i vekt hvis du bare spiser dette, vektnedgang er ren matematikk. Men hvorfor i all verden velge Grandiosa? Regner med fordi det er veldig enkelt, både praktisk og lett å holde styr på. Synes det er et interessant konsept. Men ikke så veldig sunt da. Det beste er å spise variert. Anonymkode: 50633...08c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 6. januar 2022 #8 Del Skrevet 6. januar 2022 Av alle idiotiske dieter😂😂🤣🤣🤣😂😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #9 Del Skrevet 6. januar 2022 En kompis gjennomførte dette med gode resultater. Men altså.. så nitrist! Anonymkode: 940cc...b33 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 6. januar 2022 #10 Del Skrevet 6. januar 2022 Poenget med en slik diett er at man vet nøyaktig hvor mange kalorier en får i seg. Personlig ville jeg heller ha gått for Fjordlanddietten. Blir litt mer variert og også bedre. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theTitanic Skrevet 6. januar 2022 #11 Del Skrevet 6. januar 2022 Ser fordelen og ulempen; Du er en latmannsslanker og vil ikke sette deg inn i noe, lese noe eller forholde deg til noe. Da er det enkelt å ta en grandis hver dag. En grandis er 1200 kcal. Spiser du 1200 kcal om dagen vil du gå ned i vekt. Men det er usunt, du vil bli lei, det er ikke mettende særlig lenge, du vil få vitaminmangel, kanskje problemer med magen. Tviler på at du vil føle deg særlig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooey Skrevet 6. januar 2022 #12 Del Skrevet 6. januar 2022 Det gir jo et helt usunt og forstyrret forhold til mat når man kun spiser én ting. Det er mulig det gir vektnedgang, men du kommer jo til å gå rett opp igjen når du utvider kostholdet. Sats på langvarige endringer i stedet. Ikke gjør endringer i kosthold hvis du ikke kan leve med de resten av livet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #13 Del Skrevet 7. januar 2022 11 hours ago, Zooey said: Det gir jo et helt usunt og forstyrret forhold til mat når man kun spiser én ting. Det er mulig det gir vektnedgang, men du kommer jo til å gå rett opp igjen når du utvider kostholdet. Sats på langvarige endringer i stedet. Ikke gjør endringer i kosthold hvis du ikke kan leve med de resten av livet. Mange forskjellige smaker av grandis man kan velge da! 😅 Anonymkode: 95491...034 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunset90 Skrevet 7. januar 2022 #14 Del Skrevet 7. januar 2022 (endret) 1 uke med grandiosa diett Endret 7. januar 2022 av Sunset90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #15 Del Skrevet 7. januar 2022 Tror jeg hadde spydd etter to dager. Skulle isåfall hatt mye tabasco. Jeg kan syns grandiosa er greit en sjelden gang, men da vil jeg helst lage en salat og ha rømme til. Anonymkode: 6eb10...2b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #16 Del Skrevet 7. januar 2022 Vet ikke om det er lov til å anbefale dietter på forumet… Men tar sjansen. Knekkebrød dietten er effektiv og du får i deg godt med næringsstoffer hvis du spiser variert. Det er ikke anbefalt å gå på denne dietten lengre enn 3 mnd. i strekk. Man må spise 4 måltider. à 1200kcal. Frokost: 2 knekkebrød, 1 yoghurt/frukt, te/kaffe, vann. Lunsj: Samme som frokost. Middag: 1 normal porsjon middag. ikke overstig 500kcal. Kveldsmat: 2-3 knekkebrød 1 grønnsak/frukt 1 stort glass vann. Det er ikke anbefalt å trene under dietten, men gjerne bevege på seg i form av svømming, gå/sykkel turer. Anonymkode: a82f6...0a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #17 Del Skrevet 7. januar 2022 Jeg har ikke prøvd grandiosa dietten men prøvde taco-dietten. Altså, jeg spiste kun taco i flere måneder. Det funket knall-bra! Den eneste dietten jeg har fått til og jeg gikk ned flere kilo. Jeg målte ikke kaloriene i grønnsakene, for de inneholder så lite kcal uansett. Så dunget på med masse salat, løk, parika osv. Målte kun kaloriene i lefser, kjøtt og rømme. Tacokjøttet bestod av ca 70% karbonadedeig og 30% champignon. Fordelte alt i bokser i kjøleskapet og laget nok taco til at det varte i flere dager. Skeiet nesten aldri ut fordi maten var så god. Sultfølelsen ble lettere å holde ut fordi jeg viste at jeg snart kunne spise noe godt. På jobb tok jeg med meg tacosalat, uten lefsene. Problemet for mange som går på diett er at det er et SLIT å holde oversikt over hva man spiser i løpet av en dag. Om man er trøtt og sliten er det et PES å stå på kjøkkenet og lage "sunn mat". Derfor har jeg troa på Grandiosa dietten. Kjempeenkelt å forholde seg til, smaker sånn passe godt, metter sånn passe greit. Kjør på. Kanskje lag en salat eller en grønnsaksblanding ved siden av så du får greit med vitaminer og mineraler. Anonymkode: a6ad0...451 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #18 Del Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 6.1.2022 den 13.16): Nei, jeg tuller ikke, jeg kan spise en Grandiosa om dagen og gå ned i vekt, jeg har trua Anonymkode: 82084...e60 Du vil bli veldig sulten etter hvert. Det er jo bare én pizza uten saus på en hel dag. Husk også å sjekke vitaminer og mineraler hos lege slik at du får sjekket mangler. Anonymkode: d89a8...830 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #19 Del Skrevet 8. januar 2022 Har nå gått på dietten i noen dager alt, og føler meg bra! Har gått ned 1 kg allerede Anonymkode: 82084...e60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #20 Del Skrevet 8. januar 2022 Du holder ut i 10 dager, og etter det så raser vekta opp igjen Anonymkode: ef907...cd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå