AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #1 Skrevet 6. januar 2022 Hva er erfaringen deres med sensur på anatomi eksamen? Vi fikk sensorveiledning like etter eksamen, som i år var utrolig detaljert og det kan virke som om det forventes mer ut av svarene enn det har gjort tidligere år. Er det noen her som har fått full pott, SELV om man ikke har fått med seg alt i hver minste detalj? Da mener jeg altså at man har fått med seg de vesentlige punktene, men utelatt småtteri (som på tidligere eksamener ikke harvært prioritert) som står i sensorveiledninga. Anonymkode: 313e8...c15
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #2 Skrevet 6. januar 2022 Hva studerer du? Hvor studerer du? Det finnes flere ulike studieretninger og universiteter som har anatomieksamen. Jeg antar det er lettere for andre å svare når de vet hva det dreier seg om. Anonymkode: ca1c4...acf 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #3 Skrevet 6. januar 2022 Tenker du på nasjonal deleksamen i anatomi? Vi får ikke svar før 19 januar. Har du fått karakter? Anonymkode: c95a6...3c3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #4 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva studerer du? Hvor studerer du? Det finnes flere ulike studieretninger og universiteter som har anatomieksamen. Jeg antar det er lettere for andre å svare når de vet hva det dreier seg om. Anonymkode: ca1c4...acf Jeg studerer sykepleien. Det er altså snakk om nasjonal deleksamen i anatomi. Anonymkode: 313e8...c15
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #5 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenker du på nasjonal deleksamen i anatomi? Vi får ikke svar før 19 januar. Har du fått karakter? Anonymkode: c95a6...3c3 Ja. Har ikke fått karakter, nei. Jeg lurer bare på om det er noen som har tidligere erfaring i henhold til karakter, i forhold til sensorveiledninga. Venter du også på svar? Anonymkode: 313e8...c15
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #6 Skrevet 7. januar 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Ja. Har ikke fått karakter, nei. Jeg lurer bare på om det er noen som har tidligere erfaring i henhold til karakter, i forhold til sensorveiledninga. Venter du også på svar? Anonymkode: 313e8...c15 Ja, jeg venter også. Hvordan synes du det gikk, likte du eksamen? jeg synes den var mye lettere enn tidligere eksamener for å være ærlig. Lærerne sa til oss at de ser ofte på helhetsinntrykket og gir høyere karakter hvis man vipper mellom to karakterer. Satser på at de gjør det på besvarelsen min😬+ Anonymkode: c95a6...3c3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #7 Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ja, jeg venter også. Hvordan synes du det gikk, likte du eksamen? jeg synes den var mye lettere enn tidligere eksamener for å være ærlig. Lærerne sa til oss at de ser ofte på helhetsinntrykket og gir høyere karakter hvis man vipper mellom to karakterer. Satser på at de gjør det på besvarelsen min😬+ Anonymkode: c95a6...3c3 Jeg synes også den var enkel i år, i forhold til andre år! Tror det gikk bra, krysser fingrene for det hvertfall😅 Angående karakter vil det jo avhenge veldig av selve sensor.. Lærerne våre fortalte at det er ofte de «yngste» sensorene som er strengest! Men jeg håper på at dem ser på sensorveiledninga som det den er - nettopp en veiledning, og ikke forventer at alle skal kunne alle detaljer som omfatter den😛 Anonymkode: 313e8...c15 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #8 Skrevet 7. januar 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg synes også den var enkel i år, i forhold til andre år! Tror det gikk bra, krysser fingrene for det hvertfall😅 Angående karakter vil det jo avhenge veldig av selve sensor.. Lærerne våre fortalte at det er ofte de «yngste» sensorene som er strengest! Men jeg håper på at dem ser på sensorveiledninga som det den er - nettopp en veiledning, og ikke forventer at alle skal kunne alle detaljer som omfatter den😛 Anonymkode: 313e8...c15 Haha, ja. Formulere meg ganske annerledes enn sensorveiledningen, håper de skjønner at alle formulerer seg forskjellig. Men oppgave 19 var sykt irriterende og forvirrende!! Mange medstudenter ble også forvirret. Jaja, går satse på det beste🤠 Anonymkode: c95a6...3c3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #9 Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Haha, ja. Formulere meg ganske annerledes enn sensorveiledningen, håper de skjønner at alle formulerer seg forskjellig. Men oppgave 19 var sykt irriterende og forvirrende!! Mange medstudenter ble også forvirret. Jaja, går satse på det beste🤠 Anonymkode: c95a6...3c3 Samme med oppgaven om blod-hjernebarrieren.. «Beskriv blod-hjernebarrierens funksjon», mens i sensorveiledningen er det skrevet mer enn bare funksjonen🤡 Anonymkode: 313e8...c15 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå