Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

KappAhl - kjerring butikk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 26 år og har den siste tiden fått øynene opp for kappahl. Synes de har veldig mye fint  og ofte klær som passer og som sitter fint på meg :) Ei venninne av meg derimot synes dette er skikkelig kjerring butikk og at det vises skikkelig godt på klærne som selges der, hun la også til at det er favoritt butikken til moren hennes som er godt over 60. Har nettopp kjøpt meg en blomstrete topp i korall farge som er tettsittende med puff ermer derfra som jeg selv syns var veldig fin og classy. Noen andre som mener det? 

Anonymkode: f0dfb...061

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er 26 år og har den siste tiden fått øynene opp for kappahl. Synes de har veldig mye fint  og ofte klær som passer og som sitter fint på meg :) Ei venninne av meg derimot synes dette er skikkelig kjerring butikk og at det vises skikkelig godt på klærne som selges der, hun la også til at det er favoritt butikken til moren hennes som er godt over 60. Har nettopp kjøpt meg en blomstrete topp i korall farge som er tettsittende med puff ermer derfra som jeg selv syns var veldig fin og classy. Noen andre som mener det? 

Noen andre som mener dette opp kappahl skulle det stå på slutten, kom litt uklart frem hva jeg mente ser jeg nå. :P 

AnonymBruker
Skrevet

Hver sin smak, det er likegyldig - men kvaliteten på klærne der er virkelig elendig. H&M ser classy ut i forhold. 

Anonymkode: 3606f...5c2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har jobbet på kappahl og ja, det er 90% kjerring. Hender seg dog at de får inn noen skatter som en ikke skulle tro var kjøpt på kappahl. Men det samme gjelder jo f.eks lindex også, det meste som selges er jo grusomt 

Anonymkode: cff06...bb6

• Liker 12
Gjest Albbas
Skrevet

Nja, ikke nødvendigvis kjerring, men godt voksen-butikk ja. Finner likevel noe fint der i ny og ne. Det er jo hvordan man kombinerer plagg som er viktig. Syns kvaliteten er langt bedre enn Cubus og HM. HM gidder jeg ikke gå innom en gang. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har jobbet på kappahl og ja, det er 90% kjerring. Hender seg dog at de får inn noen skatter som en ikke skulle tro var kjøpt på kappahl. Men det samme gjelder jo f.eks lindex også, det meste som selges er jo grusomt 

Anonymkode: cff06...bb6

Holly & Whyte på Lindex er kjempebra kvalitet 😊👍

Jeg har klær derfra som jeg har brukt i 10 år, som fortsatt er som nye.

Anonymkode: a6440...79f

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

På KappAhl har de fine bukser med stretch i mange størrelser som jeg ikke finner noe annet sted . 

Anonymkode: d12ce...390

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke helt for meg at det er veldig stort utvalg for noen på din alder, så ja. Vil si det meste skriker litt gammel dame.

Anonymkode: 7d800...b3c

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg har passert 40 og finner heller ikke noe jeg liker der.

AnonymBruker
Skrevet

Kjerringbutikk, ja, og det sier jeg som er over 40. 

Anonymkode: 9c316...80e

• Liker 5
Gjest AprilRyan
Skrevet

Det er for godt voksne damer i hvert fall. Min mor som nærmer seg 70 liker godt Kappahl. Selv finner jeg aldri noe der, men synes at mye av det er i dårlig kvalitet. 

Lindex synes jeg er litt bedre. Der kan jeg finne et og annet plagg, men kjøper mest undertøy og strømpebukser der. 

Men om man liker klærne der så er det vel likegyldig hva andre mener. 

Skrevet

Ikke min favoritt, men det hender jeg finer fine ting 🙂

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes de har klær som SER fine ut, men når jeg kjenner på stoffet er det bare tynn polyesterdrit. Men passer nok fint på en ung slank dame. Slikt stoff fremhever bare feil ting på en voksen, rundere dame.

Anonymkode: dfb3f...ce2

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke en kjerringbutikk. Ikke min favoritt, men definitivt ikke kjerring. 

Anonymkode: 296ed...a1f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Litt kjerring ja, men noen skatter innimellom og gode basisplagg☺️Styrer unna alt polyester der da, da er kvaliteten bedre enn hm og Lindex 👍🏻

Anonymkode: 69af7...ddc

• Liker 2
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De har veldig mye fint til barn!

Synes ellers ikke det er kjerringbutikk, men synes de har veldig mye kjedelig. Ingenting som roper mot meg når jeg er der, liksom. Men kjøpte noen veldig gode basic crop-bukser der for noen år siden, de har jeg brukt mye og slitt ut. 

K37

Anonymkode: 322fb...04a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du liker klærne og finner fine ting der så ser jeg ingen grunn til at du skal la være å handle der. Selv handler jeg vel nesten aldri på KappAhl, men finner oftest noe på Lindex.  Det meste i klesskapet mitt er klær fra Ferner Jacobsen og Høyer...men bryr meg lite om det står Lindex eller Cubus på et plagg hvis jeg liker det. 

Anonymkode: 369f5...be3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Navnet sier sitt.

Anonymkode: d0479...f40

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte favoritt-jeansen min der😊👍

Stella

Anonymkode: a6440...79f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er billigversjonen av «kjærringklær». Masse småblomstrede polyester-møl. 

Anonymkode: 176da...a88

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...