AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #1 Skrevet 6. januar 2022 Til dere menn som møter damer for sex. Har dere kun behov for sex, og ikke nærhet og kos? Gjerne skriv alderen din også, og om dette endrer seg med alderen. Anonymkode: 3c0d2...2de
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #2 Skrevet 6. januar 2022 Mennene jeg har hatt som FF-s (4 stk) har alle likt å kose etter sex. Det er en del av det. Om de har behov for det kan jeg ikke svare på, men de liker det og tar initiativ til det. Anonymkode: ba244...9a2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #3 Skrevet 6. januar 2022 M46. Jeg ser på sex som både sex ,nærhet og kos. Hvorfor må det skilles på 3 ? Anonymkode: de706...92a 4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #4 Skrevet 6. januar 2022 M38. Jeg har ikke behov for kos og kliss; det ødelegger bare den seksuelle opplevelsen. For meg har det alltid vært sånn. Anonymkode: bbb5e...dc0
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #5 Skrevet 6. januar 2022 Jeg svarer som dame, med erfaring fra ff/avtalte møter for sex. Flere av de mennene jeg har møtt har likt å kysse, kose og kline både før og etter (og mellom) sexen. Men det har vært veldig avklart fra begge sider at det kun er denne avgrensede stunden som er 'vår' så da er det kanskje enkelt å slappe av og bare nyte stunden? Så 'mine' menn har vært kosesyke, ja Anonymkode: a6ebf...108
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #6 Skrevet 6. januar 2022 Mitt eneste behov er at jeg får stukket den fordømte kølla mi i musa hennes. Thats it Anonymkode: f554e...b4a
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #7 Skrevet 6. januar 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Mitt eneste behov er at jeg får stukket den fordømte kølla mi i musa hennes. Thats it Anonymkode: f554e...b4a Hvor gammel er du? Anonymkode: 40095...253 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #8 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg svarer som dame, med erfaring fra ff/avtalte møter for sex. Flere av de mennene jeg har møtt har likt å kysse, kose og kline både før og etter (og mellom) sexen. Men det har vært veldig avklart fra begge sider at det kun er denne avgrensede stunden som er 'vår' så da er det kanskje enkelt å slappe av og bare nyte stunden? Så 'mine' menn har vært kosesyke, ja Anonymkode: a6ebf...108 Ja, og menn er jo minst like glad i damer som kos, iallfall de som liker nærhet. Han ene jeg var med elsket å ligge på brystet mitt mens jeg klødde han i hodebunnen. Slik kunne vi ligge leeenge etter sex.. Med en annen drev vi en del med BDSM og rollespill, og da var selvsagt aftercare like viktig som selve sexen. Anonymkode: ba244...9a2 1
DaddyDom Skrevet 6. januar 2022 #9 Skrevet 6. januar 2022 Både også. Kommer an på. Ved rå deilig sex er det gøy å gå rett på og rett «av». Men det er koselig å ha litt tid sammen etterpå hvis man ser det potensialet eller hvis motparten trenger det.
Visningsnavnene Skrevet 6. januar 2022 #10 Skrevet 6. januar 2022 M42 her. Det er lenge siden.. men her må jeg si at jeg så an humøret til partneren. Virket hun keen på en liten kosestund så har jeg ingenting imot det... men jeg har en tendens til å være mann, så jeg kan finne på å sovne. Ikke alltid like kult.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #11 Skrevet 6. januar 2022 Møter jeg damer for sex, så er det sexen i fokus. Kunne godt sendt henne hjem 5 minutter etter, men for å være høflig, så kan man jo ligge litt i sammen etterpå. Men har ikke behov for det. Anonymkode: d37ea...c5b
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #12 Skrevet 6. januar 2022 DaddyDom skrev (1 minutt siden): Både også. Kommer an på. Ved rå deilig sex er det gøy å gå rett på og rett «av». Men det er koselig å ha litt tid sammen etterpå hvis man ser det potensialet eller hvis motparten trenger det. Som "daddydom" burde du vel ha litt peiling på aftercare, som er ganske vanlig innad Bdsm? Anonymkode: ba244...9a2 2
DaddyDom Skrevet 6. januar 2022 #13 Skrevet 6. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Som "daddydom" burde du vel ha litt peiling på aftercare, som er ganske vanlig innad Bdsm? Anonymkode: ba244...9a2 Absolutt. Det jeg mente hvis man trenger det. Ikke alle som trenger det. Men til og med de som mener det, kan legges kategorien «trenger det» noen ganger av meg. Synes jeg er flink å lese motparten på det. Men jeg personlig vil ikke alltids trenge det (faktisk sjeldent), men vil like å gi det hvis det er ønskelig. Jeg er ikke sadist. Endret 6. januar 2022 av DaddyDom Dårlig formulering
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #14 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Til dere menn som møter damer for sex. Har dere kun behov for sex, og ikke nærhet og kos? Gjerne skriv alderen din også, og om dette endrer seg med alderen. Anonymkode: 3c0d2...2de Nei, ønsker begge deler og har alltid gjort det. 43 år. Anonymkode: 3e9f0...21a
Gjest Paramount Skrevet 6. januar 2022 #15 Skrevet 6. januar 2022 Nærhet og kos hører alltid med. Det er oppvarming som skaper forventninger. Høye forventninger gir god sex. Derfor er det smart med mye nærhet og kos også etterpå. Det legger grunnlaget for neste gang. Enten den kommer straks etterpå eller dagen etter.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #16 Skrevet 6. januar 2022 42 år. Gift . Formålet med å ha elskerinne er å knulle,ikke kos og kliss. Kos og kliss gjør jeg med kona mi. Anonymkode: 918ef...1cf 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #17 Skrevet 6. januar 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Ja, og menn er jo minst like glad i damer som kos, iallfall de som liker nærhet. Han ene jeg var med elsket å ligge på brystet mitt mens jeg klødde han i hodebunnen. Slik kunne vi ligge leeenge etter sex.. Med en annen drev vi en del med BDSM og rollespill, og da var selvsagt aftercare like viktig som selve sexen. Anonymkode: ba244...9a2 Det er jo fordi hodebunnsmassasje er digg i seg selv. Men de færreste gidder jo ligge å spoone og snakke om følelser etterpå. Det er nok kun forbeholdt betapuddinger som tror dama de endelig har klart å få til senga uten å havne i friend zone er løsningen på alt som er feil med livet. Anonymkode: aa3b0...3ed
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #18 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er jo fordi hodebunnsmassasje er digg i seg selv. Men de færreste gidder jo ligge å spoone og snakke om følelser etterpå. Det er nok kun forbeholdt betapuddinger som tror dama de endelig har klart å få til senga uten å havne i friend zone er løsningen på alt som er feil med livet. Anonymkode: aa3b0...3ed Eneste hodebunnsmasasje jeg er ute etter er at hun stimulerer kukhode mitt. Anonymkode: 918ef...1cf
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #19 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er jo fordi hodebunnsmassasje er digg i seg selv. Men de færreste gidder jo ligge å spoone og snakke om følelser etterpå. Det er nok kun forbeholdt betapuddinger som tror dama de endelig har klart å få til senga uten å havne i friend zone er løsningen på alt som er feil med livet. Anonymkode: aa3b0...3ed Selvsagt, det er veldig godt og har vel aldri møtt en mann som ikke liker det. Noen menn liker å ligge å kose og snakke om alt og ingenting, gjerne om sexen og planer videre osv. Ingenting galt i det, det bidrar bare til mer tillit, trygghet og bedre sex Menn som bare stikker og ikke prater er sjeldent gode i senga uansett så dem samler man ikke på. samme gjelder de som bare prater for å prate og ikke gjør handling ut av ordene (f.eks når man snakker om hva man liker og sånt). Anonymkode: ba244...9a2 2
Gjest Alterego666 Skrevet 6. januar 2022 #20 Skrevet 6. januar 2022 Kos og prat er en del av både for- og etterspillet selv om formålet er sex og ekstase. M50+
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå