Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Erdet noen som har erfaring med å dra ut barnet selv under fødsel ? Har veldig lyst til det, men er litt usikker på om jeg tør

Anonymkode: 26d9c...29a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sa nei til det da jordmor spurte. Angrer meg ihjel på det. Si ja hvis du får muligheten

Anonymkode: 1a5ef...3a4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Beby? 

Anonymkode: 0e62a...b0a

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Du mener vel ta i mot babyen, regner jeg med. Det skal jeg prøve på denne gang. 

Anonymkode: 59415...fe1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Æsj, nei.

Anonymkode: 84e1f...686

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde planer om det selv, men så ble det seteleie og da var ikke det aktuelt lenger. Du kan jo si at du ønsker det, og så er det helt greit å trekke seg på slutten. Jordmor står klar til å overta når som helst 😊

Anonymkode: f9293...9b4

AnonymBruker
Skrevet

Jordmor spurte om jeg ville kjenne på hodet. Tror jeg gjorde det første fødsel. Men det holdt for meg 😆 spesiell følelse. Tror kanskje det også er litt fysisk klønete å dra ut babyen selv 🤔 spørs jo hvilken stilling man er i antagelig. Og så må man huske at det noen ganger kreves litt hjelp med å få babyen ut. Men om fødselen forløper normalt og det ikke ligger an til revning feks så er det fritt frem for å si til jordmor at du ønsker å prøve dette, eventuelt partner vet jeg er mulig ☺️

Anonymkode: 0f0ae...c22

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk kjenne på hodet ( veldig rar følelse) og jordmor spurte om jeg ville ta ham ut selv. Takket nei til det da, men kanskje jeg gjør det OL jeg dår tilbudet igjen nå med nr tre. Litt gøy og. 

Anonymkode: a700b...35e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det. Og er litt overrasket over hvor fin opplevelse jeg syns det var i etterkant :) Det var ikke noe jeg hadde ønske om eller hadde tenkt spesielt over på forhånd, men jordmoren sa noe ala "babyen kommer nå, du kan godt ta imot selv". Jeg tenkte noe ala "hæ, hvordan skal jeg få henne ut da, liksom", men det gikk mer eller mindre av seg selv. Dette var andre fødsel, første gang hadde det ikke vært en mulighet pga. komplikasjoner. 

Anonymkode: 149c6...f5f

AnonymBruker
Skrevet

Har gjort det en gang og det var koselig.

Anonymkode: d2642...79f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...