Gå til innhold

Ereksjon

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går dere fram når mannen får ereksjon på badet ?

Det var en dag da mannen fikk ereksjon da vi stod inntil hverandre og koste. Kjente at jeg hadde veldig lyst på han,men han gikk bare etter at han fikk ereksjon 🙈

Ønsker tips på hvordan jeg skal gå fram uten at det skal bli noe kleint 😂

Anonymkode: 37e38...33e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da beføler jeg han, og hvis det passer seg sånn, spør jeg om han vil ta meg bakfra eller om jeg skal suge han. Oftest blir det litt suging, før jeg lener meg over vasken.

Anonymkode: 573b0...a4b

• Liker 1
Skrevet

Digg å ha sex i dusjen 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
lsklars skrev (4 minutter siden):

Digg å ha sex i dusjen 

Hvordan går du fram uten at det blir vondt i dusjen ? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det var en dag da mannen fikk ereksjon da vi stod inntil hverandre og koste. Kjente at jeg hadde veldig lyst på han,men han gikk bare etter at han fikk ereksjon 🙈

Er det en du er gift med? Det blir jo ikke kleint da. Jeg tafser på mannen, suger ham og tar for meg, aldri tenkt at det er kleint, han sier ifra om han har dårlig tid.

Anonymkode: 2bcf1...cef

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det en du er gift med? Det blir jo ikke kleint da. Jeg tafser på mannen, suger ham og tar for meg, aldri tenkt at det er kleint, han sier ifra om han har dårlig tid.

Ja 

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ja er gift 

ts 

Skrevet

Bare ta for deg. 👍👍

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan tar du initiativ til sex andre steder da? Det er vel noe av det samme? 

Anonymkode: 2a81c...999

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan tar du initiativ til sex andre steder da? Det er vel noe av det samme? 

Anonymkode: 2a81c...999

Har ikke tatt så mye initiativ til sex siden jeg blir bortvist. 

ts 

AnonymBruker
Skrevet

Elskerinnen min får pikken min stiv når vi er på badet, elsker når hun suger meg stiv .

Anonymkode: 895c6...c01

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Lurer på om ikke en del menn vil føle seg litt ufrivillig påtrengende i en slik situasjon. Det hender man får høre om det at kvinner lett vil føle seg litt presset hvis mannen blir kåt i en situasjon som ikke allerede er seksuelt ladet eller hvor hun bare ville ha en klem e.l. Det tror jeg at jeg ville følt på, da jeg er i et forhold der sex nesten aldri er noe helt impulsivt, så jeg forventer ikke så ofte at en ereksjon hos meg er nok til at noe spennende snart vil kunne skje. Men vet ikke hvordan deres forhold er, da.

Kan hende han kan bli litt sjenert bare? Han har gitt fra seg et ikke-verbalt signal som bare spontant kom, det er jo ikke akkurat viljestyrt.

Men siden du lurer på hva du kan/bør gjøre i denne situasjonen, tenker jeg du bare burde snakke med ham om det. Før det skjer igjen mener jeg, hvis det er noe du tror vil kunne føles tennende også senere når det gjentar seg. Finn ut hva han tenker om det og hvorfor han bare gikk den gangen. 

Det kan jo faktisk være litt kleint når det oppstår usikkerhet rundt om den ene eller den andre fikk en impuls til å ønske sex eller ikke? Men så kan jo situasjon og tid og sted ha noe å si også.

Ereksjoner er jo bare litt uforutsigbare noen ganger. Eller kan tolkes nesten som et spørsmålstegn, kanskje av begge to?  Noen ganger kommer de litt brått på mannen selv også. Før han har rukket å tenke direķte på noe seksuelt. Selv blir jeg ofte stiv bare jeg er naken inntil min kjære eller hvis det blir litt tilfeldig klining på kjøkkenet. Det er å betrakte som et forvarsel om mulig full tenning hvis man går litt videre, tenker jeg. Men også helst "uforpliktende".  I alle fall et tegn på at det vekkes noe i ham der og da. Men dette kan absolutt skape litt usikkerhet også noen ganger.

Men ikke alltid like lett å ignorere en stiv en heller, ser den, hehe!

Anonymkode: 1c121...7a5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har ikke tatt så mye initiativ til sex siden jeg blir bortvist. 

ts 

Har det alltid vært slik? 

Anonymkode: 9aff6...671

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har det alltid vært slik? 

Anonymkode: 9aff6...671

Tidligere i starten av forholdet så var det han som tok initiativ til sex. Men nå har han sluttet med det.  

ts 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tidligere i starten av forholdet så var det han som tok initiativ til sex. Men nå har han sluttet med det.  

ts 

Har du snakket med ham om det?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Har du snakket med ham om det?

Ja

AnonymBruker
Skrevet

Avviser han deg når du tar initiativ til sex?

Hvor lenge har dere vært sammen/gift?

Anonymkode: 100a5...df8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Avviser han deg når du tar initiativ til sex?

Hvor lenge har dere vært sammen/gift?

Anonymkode: 100a5...df8

ja
Vi har vært i sammen i 13 år og vært gift i 5år i år. 

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Litt merkelig spørsmål å sette seg inn i.

Jeg går på badet noen minutter før mannen min, en gang før kl. 6 om morgenen. Så godt som HVER morgen har han ereksjon når han kommer inn. Hvis jeg skulle ha tenkt på "å gjøre noe med den" disse morgenen ville det jo blitt tåpelig. Han pusser tenner, den mykner litt og så tisser han. Eventuell sex, som bare ekstremt unntaksvis skjer på morgenkvisten, er noe vi har mens vi fortsatt ligger i sengen, sovevarme og nakne. I helgene er det annerledes, men det er en annen sak. Morgenereksjon er en naturlig tilstand og har ingenting med kåthet å gjøre.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...