AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #1 Skrevet 6. januar 2022 Jeg har sagt opp jobben for noen uker siden, og sitter jo på hjemmekontor. Tiden er nok kommet for å informere kollegaene om at jeg har sagt opp. Hvordan bør jeg formulere dette? Noen gode råd på å holde det kort og konsist, men ikke så kaldt heller? Anonymkode: 7cbfa...b71
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #2 Skrevet 6. januar 2022 hvis du begynner rett i ny jobb, hadde jeg skrevet kort. Jeg har fått tilbud om og takket ja til en ny stilling hos xxxx og har derfdor sagt opp min stilling her hos yyyy. Hadde også slengt på noen ord om hvor godt jeg har trivdes og at jeg vil savne mine gamle kollegaer. Så fremt det er sant. Hvis du slutter pga mistrivsel, vei dine ord på gullvekt. Anonymkode: 98785...237 7
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #3 Skrevet 6. januar 2022 Om det er kolleger du har godt forhold til, bare skriv at du når går nye veier og at du har sagt opp fra den og den datoen slik at de er informerte. Når du faktisk slutter etter oppsigelsestiden, så sender du en e-post der du takker for samarbeidet og ønsker dem lykke til videre, og evt. annet du ønsker å informere om. Husk å informere ledelsen før du informerer andre for å være ryddig, men det har du kanskje gjort allerede Anonymkode: 7caec...7f3 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #4 Skrevet 6. januar 2022 Takk for svar. Skal absolutt veie mine ord. Jeg vet ikke om sjefen har informert ledelsen, det bør jeg kanskje da sjekke. Jeg har ikke fått svar fra sjefen om hvor lenge jeg skal stå ut oppsigelsestiden, derfor jeg har drøyd med å informere kollegaene, men ser det også naturlig å sende ut en melding rett før jeg slutter og takke for meg. pga koronasituasjonen er det kanskje greit å slå det sammen i én mail (typ «i tilfelle vi ikke sees ønsker jeg å takke for flott samarbeid...» osv) ts Anonymkode: 7cbfa...b71
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #5 Skrevet 6. januar 2022 Jeg skrev bare på teams jeg, har fått ny jobb og sagt opp 🤪 Anonymkode: 832b1...882
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #6 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg har sagt opp jobben for noen uker siden, og sitter jo på hjemmekontor. Tiden er nok kommet for å informere kollegaene om at jeg har sagt opp. Hvordan bør jeg formulere dette? Noen gode råd på å holde det kort og konsist, men ikke så kaldt heller? Anonymkode: 7cbfa...b71 Takk for den gode tiden bare. Anonymkode: 0a760...e23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå