AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #1 Skrevet 6. januar 2022 Vi var 10 stykker som skulle reise med Wizzair i romjulen. Siden vi ikke hadde reist med de før tenkte vi at vi sjekker inn på automatene på Gardermoen, som så mange ganger tidligere med andre flyselskap. Når vi kom dit hadde ikke Wizzair noen automat å sjekke inn på og vi gikk til skranken. Da fikk vi beskjed om at det kostet Nok 475,- pr person å sjekke inn (uavhengig om du hadde med bagasje eller ikke), siden vi ikke hadde sjekket inn via appen. Vi sa at vi kan sjekke inn via appen, men det var for sent. (senest 3 timer før avgang) Jeg mener at i slike tilfeller bør man få en sms i forkant av reise, som varsler om dette. Det ble en veldig dyr start på reisen... Vi ble også stående å diskutere da de mente at bagasje som allerede var betalt ekstra for, ikke var betalt for og de skulle ha betalt igjen. Endelig kom det en annen som sjekket og fant ut at vi hadde betalt for dette. Når vi kom på flyet var det vannvittig trangt og aircondition fungerte ikke som den skulle, det var virkelig ubehagelig varmt. Vi påpekte det på en hyggelig måte, men det var noe feil med anlegget. På veien hjem igjen var plassene større og aircondition fungerte som det skulle. Det jeg lurer på er andre sin erfaringer med Wizzair og eventuelt innsending av klage. Takk for svar Anonymkode: dfddd...2e8
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #2 Skrevet 6. januar 2022 Deres innsjekk policy er tydelig spesifisert ved bestilling og du krysser også av at du har lest deres reglementer. Dagen før avreise får du også en epost om innsjekking og at det løper kostnader om man ikke gjør det på nett. Dere kommer ikke frem med denne klagen. Her har du en screenshot fra en epost jeg fikk før en reise i november 2021. Det er et lavprisselskap som tjener på å selge flest mulig plasser, og som alle andre lavprisselskap så er det trangt. Ønsker man ekstra plass så kan man bestille andre seter. Igjen, dette er ikke en klage dere kommer frem med. Anonymkode: ebfac...092 3
Gelica Skrevet 6. januar 2022 #3 Skrevet 6. januar 2022 Takk for svar Da får vi bare registrere denne på kontoen "hva man må huske godt på neste gang"
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #4 Skrevet 6. januar 2022 Gelica skrev (1 time siden): Takk for svar Da får vi bare registrere denne på kontoen "hva man må huske godt på neste gang" Dyr tabbekvote, men du kommer ikke til å glemme det neste gang. Anonymkode: ebfac...092
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #6 Skrevet 6. januar 2022 Du får uansett ingenting av å klage på dem. Helt håpløst selskap, ikke bruk dem. Anonymkode: 9ac5f...82c
Gelica Skrevet 7. januar 2022 #7 Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Du får uansett ingenting av å klage på dem. Helt håpløst selskap, ikke bruk dem. Anonymkode: 9ac5f...82c Nei, jeg velger aldri de igjen. Rett og slett av generell opplevelse fra avreise til ankomst. Tror ikke kurs i service er noe de er pålagt i det selskapet, dessverre,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå