Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har kjæresten og jeg vært sammen i over et år og planlegger å bli samboere i fremtiden. Jeg har vært trofast i hele forholdet, men har begynt å få fantasier om min kjærestes venninne. Jeg kaller henne for X.
X har i lenger tid sendt meg mange flørtende meldinger. X har også sendt bilder av seg selv som er på kanten, men med klær på. Jeg trodde i begynnelsen at X skulle sjekke om jeg var trofast på oppdrag fra kjæresten, men har nå forstått at X vil ha meg på ordentlig. Dette er fordi hun har tatt på meg (utenpå buksa) under teppe mens vi alle tre så på film.
Foreldrene til X har hytte som vi alle tre skal på i morgen. X har hintet om at vi vil rekke en kjapp runde når kjæresten skal gå på ski. Hverken jeg eller X går på ski så vi vil være hjemme i hytta.

Tror dere X sjekker meg opp på oppdrag fra kjæresten eller vil hun bli min hemmelige elskerinne?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest CamillaCollett
Skrevet

Vet ikke, men jeg tror du burde gjøre det slutt med kjæresten din.

Skrevet
CamillaCollett skrev (1 minutt siden):

Vet ikke, men jeg tror du burde gjøre det slutt med kjæresten din.

?

Hvorfor skulle jeg ha gjort det slutt med kjæresten min. Jeg har ikke vært utro eller skrevet noe jeg ikke kan stå for.

AnonymBruker
Skrevet

2/10

Anonymkode: ef7e9...d36

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Diddelidott skrev (1 minutt siden):

?

Hvorfor skulle jeg ha gjort det slutt med kjæresten min. Jeg har ikke vært utro eller skrevet noe jeg ikke kan stå for.

Idiot.

Anonymkode: c71e5...fb5

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
Diddelidott skrev (4 minutter siden):

?

Det virker som du har mer lyst på X.

Anonymkode: beca4...4c9

• Liker 8
Skrevet

Nå gir jeg opp. Jeg har vært trofast. Venninnen til kjæresten er den personen som har gått over grensen.

Så spør jeg om råd på kvinneguiden og blir kalt idiot.

Menn får alltid skylden her på kvinneguiden.

AnonymBruker
Skrevet
Diddelidott skrev (2 minutter siden):

Nå gir jeg opp. Jeg har vært trofast. Venninnen til kjæresten er den personen som har gått over grensen.

Hvis du ikke har gjort noe feil kan du vel si det til dama di? 

Det er vel ikke så nøye hvis du er uskyldig 😅

Anonymkode: ba642...415

• Liker 15
Skrevet
Diddelidott skrev (Akkurat nå):

Nei, om du opplever at noen tar på deg på en sånn måte, sender bilder osv osv og du i tillegg er med på fantasien istedet for å si ifra at det her ikke er greit så kan du ikke påstå at du ikke har krysset noen grenser. 

Hun venninna hår åpenbart sine egne problemer og har åpenbart også gjort noe galt, men imellom deg og kjæresten din så er det kun du som er ansvarlig for hvordan du håndterer sånt. Og om du ikke har noe galt i tankene så er det vell ikke noe å lage tråd her inne over, da sier du fra til x at hun går over streken og at det ikke er greit, og prøver hun seg så avfeier du det bare. 🤷

• Liker 14
Skrevet

Hadde jeg vært deg hadde jeg fortalt det til kjæresten din med det samme. Det bygger tillit og det er den eneste løsningen slik jeg ser det. ingen grunn til å gjøre det slutt med kjæresten pga venninnen prøver seg. Jeg har selv opplevd å få slibrige tilnærmelser når jeg er i forhold. Det kan du ikke noe for. Men du kan noe for hvordan du reagerer. Fortell kjæresten din det. Da vil hun stole på at du gjør det samme en annen gang også.

• Liker 11
Skrevet
Anonym3940 skrev (1 minutt siden):

Hadde jeg vært deg hadde jeg fortalt det til kjæresten din med det samme. Det bygger tillit og det er den eneste løsningen slik jeg ser det. ingen grunn til å gjøre det slutt med kjæresten pga venninnen prøver seg. Jeg har selv opplevd å få slibrige tilnærmelser når jeg er i forhold. Det kan du ikke noe for. Men du kan noe for hvordan du reagerer. Fortell kjæresten din det. Da vil hun stole på at du gjør det samme en annen gang også.

Jeg fortalte kjæresten min for et år siden at X prøvde seg på meg, men det trodde hun ikke på.
Kjæresten min sa at X aldri ville ha prøvd seg på meg og fikk det til å virke som om jeg løy. Jeg føler at kjæresten min hadde fortjent litt utroskap siden hun ikke tror på meg.

• Liker 2
Skrevet
Diddelidott skrev (1 minutt siden):

Jeg fortalte kjæresten min for et år siden at X prøvde seg på meg, men det trodde hun ikke på.
Kjæresten min sa at X aldri ville ha prøvd seg på meg og fikk det til å virke som om jeg løy. Jeg føler at kjæresten min hadde fortjent litt utroskap siden hun ikke tror på meg.

Da er vi over i et annet tema og det gjelder jo tillit dere to imellom. Dersom hun ikke tror på det du sier...må du revurdere forholdet. To partnere skal tro på hva den andre sier. Alt annet virker usunt. Enkelt og greit :) 

AnonymBruker
Skrevet
Diddelidott skrev (3 minutter siden):

Rettelse: 0/10

Anonymkode: ef7e9...d36

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
Diddelidott skrev (7 minutter siden):

Jeg synes du skal si klart ifra til X at dette ikke er greit. (Ditt første innlegg tolket jeg som at du synes det er greit, så det er sikkert derfor mange synes du skal gjøre det slutt med kjæresten.) Dersom det ikke hjelper og hun ikke vil slutte, må du få tak i bevis (f.eks. bilder eller meldinger), og vise dette til kjæresten din. Det er synd at hun ikke tror deg, men hevn i form av utroskap tror jeg ikke er en god måte å redde forholdet på. Hvis det ikke er å redde forholdet du har lyst til, så er det enda en grunn til å heller gjøre det slutt. 

Anonymkode: beca4...4c9

• Liker 4
Skrevet
Crazydoglady skrev (18 minutter siden):

Nei, om du opplever at noen tar på deg på en sånn måte, sender bilder osv osv og du i tillegg er med på fantasien istedet for å si ifra at det her ikke er greit så kan du ikke påstå at du ikke har krysset noen grenser. 

Hun venninna hår åpenbart sine egne problemer og har åpenbart også gjort noe galt, men imellom deg og kjæresten din så er det kun du som er ansvarlig for hvordan du håndterer sånt. Og om du ikke har noe galt i tankene så er det vell ikke noe å lage tråd her inne over, da sier du fra til x at hun går over streken og at det ikke er greit, og prøver hun seg så avfeier du det bare. 🤷

Nå har dette pågått i et år og det er grenser hvor lenge en mann kan holde seg. Jeg har avfeid X lenge, men det er grenser på hvor mange ganger man kan bli fristet. Jeg har sagt til kjæresten at jeg ikke vil være sammen med X, men har fått beskjed om å ta meg sammen. Kjæresten min tror jeg er sjalu på X fordi de er venninner og prøver å ødelegge forholdet.

Gjest Bollapinnsvin84
Skrevet

Du må si klart i fra til X at du ikke er med på dette. Hvis du har bevis i form av meldinger så bør du sette deg ned med kjæresten og fortelle hva X driver med og vise henne hva X sender til deg.. Det at hun ikke tror deg kan være at X i andre enden sier noe annet. Viktig å ikke gi etter for X sine fristelser.  

Gjest CamillaCollett
Skrevet
Diddelidott skrev (42 minutter siden):

?

1. Du er interessert i X.

2. Du vurdere å være utro mot X eller er sterkt fristet.

3. ...noe som innebærer at du ikke elsker kjæresten din som du burde.

4. Du lurer på om kjæresten din forsøker å lure deg.

Alle dette er gode grunner til å gjøre det slutt i seg selv. Men når alle disse grunnene finnes der samtidig er brudd helt, helt, helt opplagt.

Skrevet
CamillaCollett skrev (1 minutt siden):

1. Du er interessert i X.

2. Du vurdere å være utro mot X eller er sterkt fristet.

3. ...noe som innebærer at du ikke elsker kjæresten din som du burde.

4. Du lurer på om kjæresten din forsøker å lure deg.

Alle dette er gode grunner til å gjøre det slutt i seg selv. Men når alle disse grunnene finnes der samtidig er brudd helt, helt, helt opplagt.

1. Jeg har vært interessert i X for mange år siden. Jeg spurte på henne, men hun sa nei. Nå er jeg ikke interessert i X, men i kjæresten.

2. Jeg er sterkt fristet til å være utro med X, men det er bare for å ha gjort det siden hun maser.

3. les nummer 2

4. Jeg er ikke vant til at damer prøver seg så målrettet over tid

Jeg elsker kjæresten min

AnonymBruker
Skrevet
Diddelidott skrev (43 minutter siden):

Du tillot at hun kladdet på deg. Og nå lurer du på om dere skal ha sex. Gjør det slutt med kjæresten din, å spar henne for sorg og mer ydmykelse fra deg og den såkalte veninnen.

Anonymkode: 9df5a...603

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Diddelidott skrev (52 minutter siden):

?

Fordi det høres ut som du planlegger å være utro, så fort sjansen byr seg. Og med et brukernavn som dette, din dott, så bør du gjøre det slutt med kjæresten din. Du er ikke trofast i tankene, og snart ikke i RL heller.

Anonymkode: e443e...550

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...