Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var utro mot dama mi i helga, og hun vet ikke noen ting. Jeg var ikke utro med en kvinne jeg potensielt kan være sammen med. Det er absolutt ikke noe jeg ville vært bort i igjen. Hun er ikke pen, hun er litt chubby og har ikke noen mål i livet og jobber på i en klesbutikk. Dama mi studerer ingeniør, og er 10/10 utseendemessig, og har en nydelig personlighet. Fikk inntrykk av at den dama jeg lå med i helga også ikke var noe hard2get, da hun inviterte meg hjem til seg etter 1 time med prating. Jeg dro ikke første gang, men dro etter et par dager. Jeg ble heller ikke imponert over hennes utsende i virkeligheten. Stresser som bare det nå, og jeg vet ikke hva jeg burde gjøre. kommer aldri til å bytte ut kjæresten min mot det der uansett.... og er angstfull for hendelsene. Burde jeg si ifra til dama mi? Har blokka og sletta hun andre. skal aldri ta kontakt med henne igjen. 

Anonymkode: 66bca...7a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg var utro mot dama mi i helga, og hun vet ikke noen ting. Jeg var ikke utro med en kvinne jeg potensielt kan være sammen med. Det er absolutt ikke noe jeg ville vært bort i igjen. Hun er ikke pen, hun er litt chubby og har ikke noen mål i livet og jobber på i en klesbutikk. Dama mi studerer ingeniør, og er 10/10 utseendemessig, og har en nydelig personlighet. Fikk inntrykk av at den dama jeg lå med i helga også ikke var noe hard2get, da hun inviterte meg hjem til seg etter 1 time med prating. Jeg dro ikke første gang, men dro etter et par dager. Jeg ble heller ikke imponert over hennes utsende i virkeligheten. Stresser som bare det nå, og jeg vet ikke hva jeg burde gjøre. kommer aldri til å bytte ut kjæresten min mot det der uansett.... og er angstfull for hendelsene. Burde jeg si ifra til dama mi? Har blokka og sletta hun andre. skal aldri ta kontakt med henne igjen. 

Dama di er på Kg. Hun kjenner igjen beskrivelsene dine og mistankene sine og nå vet hun.  :lur: 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

/Ignore

Anonymkode: 8ca28...81a

AnonymBruker
Skrevet

Enten får du si det eller så får du leve med det.

Men lukter godt av troll når du bruker mesteparten av innlegget på å snakke nedsettende om den andre dama.

Anonymkode: ff263...688

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Du blr fortelle det ASAP så hun har et valg. Ferdig snakka. Det er myyyye verre om det kommer ut senere at du har gjort det og holdt det skjult.

Du bør også reflektere over HVORFOR. Det er ikke bare noe som skjer av seg selv. Skal det være håp må du kunne sørge for at det aldri skjer igjen. 

Anonymkode: c62f3...814

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Enten får du si det eller så får du leve med det.

Men lukter godt av troll når du bruker mesteparten av innlegget på å snakke nedsettende om den andre dama.

Nei! det er ikke troll. Hver gang jeg skriver innlegg tror folk at det er troll. Det er ikke det.

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Nei! det er ikke troll. Hver gang jeg skriver innlegg tror folk at det er troll. Det er ikke det.

Hvis du aldri skal ha kontakt med ho igjen, hvorfor er utseende relevant?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men hun kommer til å bytte ut deg etter dette, forutroskap kommer alltid frem i dagen før eller siden.

Anonymkode: 86182...9c5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du blr fortelle det ASAP så hun har et valg. Ferdig snakka. Det er myyyye verre om det kommer ut senere at du har gjort det og holdt det skjult.

Du bør også reflektere over HVORFOR. Det er ikke bare noe som skjer av seg selv. Skal det være håp må du kunne sørge for at det aldri skjer igjen. 

Det kommer aldri til å skje igjen. Jeg gjorde en tabbe, og innså enda mer hvor høyt jeg elsker henne. Jeg er dessverre bare en av de som ikke innser slikt før jeg kommer bort i noe verre. Hun har ikke akkurat problemer med å komme seg videre i livet. Det gjorde hun med tidligere eks.

Skrevet

Du er utro mot din flotte kjæreste OG snakker nedlatende om elskerinna di. Du fortjener å være singel. Og Du må teste deg for sykdommer. 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis du aldri skal ha kontakt med ho igjen, hvorfor er utseende relevant?

Jeg må jo være tiltrukket av personen jeg har vært med da? 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Javel, hva er poenget ditt her? Slutt å trolle.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det kommer aldri til å skje igjen. Jeg gjorde en tabbe, og innså enda mer hvor høyt jeg elsker henne. Jeg er dessverre bare en av de som ikke innser slikt før jeg kommer bort i noe verre. Hun har ikke akkurat problemer med å komme seg videre i livet. Det gjorde hun med tidligere eks.

Hun må få bestemme om du er verdt å være sammen med videre. Det er feil av deg å ikke gi henne det valget.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Så det du lurer på er hvorfor du var tiltrukket til personen du var utro med? 

Anonymkode: 5a38b...4ec

AnonymBruker
Skrevet

Ved å blokkere henne, øker du sjansen for at HUN vil fortelle folk hva du har gjort. Må bare si at enten er du dum, eller så er du korttenkt i nuet. 

*L*

Anonymkode: 0d3f1...108

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

PS Feilsteg kan alle ta, og om du tror kjæresten din ikke får vite noe av andre, holder du kjeft, sier 7 Ave Mariaer og prøver å gjøre ting bedre i forholdet. Om 4 år er sidespranget fra din side glemt! 

Hilsen en med erfaring på området! 

*L*

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

PS Feilsteg kan alle ta, og om du tror kjæresten din ikke får vite noe av andre, holder du kjeft, sier 7 Ave Mariaer og prøver å gjøre ting bedre i forholdet. Om 4 år er sidespranget fra din side glemt! 

Hilsen en med erfaring på området! 

*L*

Det sier noe om integriteten og moralen din å først gjøre og så skjule noe sånt. 

Hadde du synes det var uproblematisk om din partner gjorde det samme?

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

............. Jeg dro ikke første gang, men dro etter et par dager. ..............

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det kommer aldri til å skje igjen. Jeg gjorde en tabbe, ............

En gjennomvurdert tabbe med andre ord, og ikke et fyllestunt.  Til overmål var hun hverken "pen eller lekker" slik du beskriver det. 

Vurderingsevnen din må være tett ned mot elendig, og da kommer du jo til å kåle det til senere uansett med å si til dama di at hun er penere enn hun du var utro med.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hvis hvert innlegg du oppretter på KG blir ansett som potensiell trolling, så tror jeg du har langt større utfordringer i livet enn kun denne utroskapen. 

Anonymkode: c3dda...5f6

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hvis alle alltid tror du troller kanskje du burde ta grep om livet ditt og handlingene dine? 

Sånn ellers syns jeg du skal legge kortene på bordet, slikt har en tendens til å finne dagens lys av seg selv.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...