Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

75 cm har jeg. Trenger 55 cm. Er ikke så stor jeg ;)

Skrevet

Nei, du må ikke betale toll (mva) fra physique. Jeg måtte det en gang fordi det var gjort en feil hos postens tollavdeling, de hadde rett og slett ikke sjekket kvitteringen som lå med pakken, men jeg sendte inn kvitteringene og fikk pengene tilbake. Moren min måtte også betale toll fordi den ballen hun hadde bestilt ikke kom, og de sendte da en ny, men de la ikke med kvitteringer. Da ba hun bare om å få kvittering tilsendt og hun fikk også pengene tilbake. Normalt sett skal den gå rett igjennom tollen. Det må sies at portoen er nesten like dyr som ballen der. Men hvis du bestiller får du en mail med hva portoen er og om du fortsatt vil at ordren skal gjennomføres.

Kvaliteten på ballene der er veldig god da.

Skrevet

Jeg finner ikke ut hva man må betale i frakt på physique. Regnet på hva ballen kostet og det ble jo bare litt over 100 kr. Kursen er omtrent 11,78 og ballen koster 8.77 pund. Kanskje jeg skal bestille derfra da. Men må prøve meg litt på den store ballen vi har først.

Skrevet

Som sagt du får en mail der frakten står spesifisert når du har bestilt og om du vil "proceed the order" for å si det på engelsk. Tror jeg betalte ca. 8-9 pund i frakt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...