Gå til innhold

Brukte kr 7700,-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom jeg hadde så utrolig masse penger at jeg ikke ante hva jeg skulle gjøre med dem, ja da hadde jeg kanskje kjøpt så dyre sko :ler:

Gjest Big spender
Skrevet
Egentlig ganske enig med du! For det f¢rste er det i hvert fall sunnere enn alt du refererer til over her... og så er de (med mindre hælene faller'a..) mer varige! Men det er vel det mest 'sinnsyke' impulset jeg har gjort på handlefronten - med unntak av da jeg kj¢pte leilighet f¢rste gang alene i Oslo.

Ikke bortkastet for meg - er litt 'Pollyanna-isk' i dag: Har nye sko, og STRAX ingen problemer mer.. *vips* :ler:

Sliter litt med å 'signere' men dette er altså trådstarter igjen...regner med at dere kloke hoder forstod det dah, men...for å være på den sikre siden ;)

Gjest seroxata
Skrevet

damn!! det var halve hesten min det gitt!! hehe

Gjest Big spender
Skrevet
damn!! det var halve hesten min det gitt!! hehe

Er det sant?? Koster ikke en hest mer enn 15-16000? Jeg ¢nsket meg alltdi hest da jeg var liten, men fikk aldri (tror ikke vi hadde plas i hagen if you know what I mean)

Vi får si at dette er min egne lille pay-back da - bokstavlig talt :ler: som i gate med 'jeg skal drikke så mye O'boy jeg vil (intern humor her) eller at 'jeg skal i hvert fall aldri gå og legge meg' (bestemt i veldig ung alder at når jeg ble voksen, skulle jeg i hvert fall aldri gå til sengs om kvelden..)

Nok snikk-snakk kanskje? :)

Gjest Big spender
Skrevet
Det høres herlig ut!  :)

Jaaaa...men det blir med det ene paret :sjenert:

Gjest Gamle Alex
Skrevet

Helt enig med Dom perigion.

Jeg synes forsåvidt også at det er galskap og kjøpe en kjole til 10.000 også jeg da

Skrevet

Ah, høres skjønt ut! Kos deg med skoene dine!

Gjest Big spender
Skrevet
Helt enig med Dom perigion.

Jeg synes forsåvidt også at det er galskap og kjøpe en kjole til 10.000 også jeg da

*husket plutselig ikke hva DP sa...og måtte sjekke*

Jada jada, enig i at det ikke er noe 'problem' her. Bare at jeg f¢lte meg jo litt smågær'n - det er definitivt de dyreste skoene jeg har kj¢pt.

F¢ler at det er akkurat sånt tant og fjas og impulstanker som h¢rer hjemme på et forum som 'Snikk-snakk'

Har ingen problemer med kj¢pet - er bare bli'. Trengte vel kanskje bare finne en 'partner in crime', dah..

Skrevet

Jeg tør ikke bruke 2000 kroner på et par sko engang. Men hadde jeg hatt penger - og da snakker vi Masse penger. Altså flere hundre tusen, så hadde nok jeg også gjort det for å si det sånn. :)

Hadde jeg plutselig fått 10 000 kroner i hendene av en eller annen ukjent grunn, vunnet eller noe sånt, så hadde jeg heller aldri brukt så mye penger på et par sko. Men det er ditt valg det,da. Så lenge du er fornøyd og liker dem, og ikke minst BRUKER dem, så er det jo greit.

Folk får bruke pengene sine på det de vil!

Gjest Big spender
Skrevet
Ah, høres skjønt ut! Kos deg med skoene dine!

Will do! :sjarmor:

Veeeeldig forn¢yd med å plutselig være på 'nivå' med alle gutta og se hvordan det 'ser ut der oppefra'.. Faktisk over 180cm med dem..Hehe!

Gjest Big spender
Skrevet
Jeg tør ikke bruke 2000 kroner på et par sko engang. Men hadde jeg hatt penger - og da snakker vi Masse penger. Altså flere hundre tusen, så hadde nok jeg også gjort det for å si det sånn. :)

Hadde jeg plutselig fått 10 000 kroner i hendene av en eller annen ukjent grunn, vunnet eller noe sånt, så hadde jeg heller aldri brukt så mye penger på et par sko. Men det er ditt valg det,da. Så lenge du er fornøyd og liker dem, og ikke minst BRUKER dem, så er det jo greit.

Folk får bruke pengene sine på det de vil!

Hei - jeg har hatt det som deg - i maaaaange år, men plutselig (vips!) hadde jeg litt penger mellom hendene og hadde råd. Men som jeg sa i et tidligere innlegg - jeg tror jeg er mer stresset for den RELATIVE verdien. Når ble jeg så 'skrudd' at det liksom var helt ok å betale så mye for et par sko?!? Tror ikke jeg er der helt ennå, sikkert derfor jeg la inn innlegget ;)

Men jeg vil fremdeles ikke betale et par hundre kroner for en liter melk altså :sjarmor: for å si det sånn...

Skrevet

Hvis du har nok penger, hvorfor ikke? Kos deg med skoene du :)

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

:overrasket:

Finnes det virkelig sko som koster 7700 kr?

Skrevet

Wauw, Det er jo ordentlig dyre designersko. Jeg håper ikke at de blir vonde å gå i :-)

Gjest Big spender
Skrevet
:overrasket:

Finnes det virkelig sko som koster 7700 kr?

Ja...'jeg fant, jeg fant'

Det var no' designer greier *husker ikke*

Gjest Big spender
Skrevet
Wauw, Det er jo ordentlig dyre designersko. Jeg håper ikke at de blir vonde å gå i :-)

Nei, har allerede gått dem inn - av og på på jobb i en uke nå. Litt upraktisk da det er lærsåler (selvf¢lgelig! Er det ikke alltid sånn at favorittplaggene alltid må renses etc?) så jeg kan ikke gå så mye med dem uten ennå.. :tommelsmil:

Gjest Big spender
Skrevet
Hvis du har nok penger, hvorfor ikke? Kos deg med skoene du :)

Ja. Det skal jeg gj¢re.

Må bare finne litt flere antrekk som matcher - heldigvis går de bra til jeans også - så heldigvis!

Gjest Big spender
Skrevet
så jeg kan ikke gå så mye med dem uten ennå..  :tommelsmil:

Det skulle være UTE - ikke uten...mistet litt pointet der ja :ler:

Gjest Violetta
Skrevet

Hvilken type sko er det? Kan du ikke beskrive dem?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...