AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #1 Del Skrevet 6. januar 2022 Jeg tråden nok blir slettet ganske fort, da snakk om dette er «anti-vax» her på forumet. Noe som er idiotisk når FHI har tydelig sagt at de ser at det er en sammenheng mellom vaksine og mensen, og ikke en konspirasjonsteori. Men kom over denne saken nå nettopp, og jeg kjenner på akkurat samme usikkerheten. https://www.tv2.no/nyheter/14471055/ Jeg har ikke opplevd fult like store endringer som beskrevet i linken. Men jeg har endometriose, og har fått mer daglig smerte enn det jeg har hatt før. Jeg har prøvd å «resette» kroppen med p-pille stopp 2 ganger nå, men ser ikke helt ut til at det har hjulpet. 3 dose kan jeg ta fra starten av februar, da er det 20 uker siden andre dose. Men kjenner meg ekstremt usikker på om jeg vil. Men med de nye reglene angående koronasertifkatet føler jeg at jeg må ta den, for ellers får jeg ikke grønt pass, som jeg kanskje kan få bruk for. Har ingen reiseplaner de neste årene, men de kan innføre koronapass for andre ting. Andre i samme båt som føler på samme press og usikkerhet? Anonymkode: 1befa...0de 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lomvi Skrevet 6. januar 2022 #2 Del Skrevet 6. januar 2022 Tråden er låst grunnet rommets retningslinjer. Lomvi, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg