missluna Skrevet 17. oktober 2005 #1 Skrevet 17. oktober 2005 Min lille begynner å få tenner (som en del av dere sikkert har lest i en annen tråd) og han putter HELE knyttneven i munnen... noe som han ofte brekker seg av... er det noe jeg kan gjøre for å forhindre dette?? Eller skal jeg bare la han brekke seg? :/
*Heidi* Skrevet 17. oktober 2005 #2 Skrevet 17. oktober 2005 Min lille begynner å få tenner (som en del av dere sikkert har lest i en annen tråd) og han putter HELE knyttneven i munnen... noe som han ofte brekker seg av... er det noe jeg kan gjøre for å forhindre dette?? Eller skal jeg bare la han brekke seg? :/ ← Sånn er min oxo, hele hånda skal inn i munn Og han brekker seg også!!
Jens Skrevet 17. oktober 2005 #3 Skrevet 17. oktober 2005 Min også!Noen ganger prøver han i tillegg å putte inn foten!!
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2005 #4 Skrevet 17. oktober 2005 Min også!Noen ganger prøver han i tillegg å putte inn foten!! ← Husk å ta video, må være veldig morsomt å se da han blir større.
Gjest Turi Skrevet 18. oktober 2005 #5 Skrevet 18. oktober 2005 Sånn gjorde Vesla også - det går over. Du kan jo prøve å kjøpe en sånn ball med "pinner" på (ser ut som en liten bombe), "pinnene" passer fint i munnen, og de kommer til der det klør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå