Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg våkner seriøst hver 2-3 time HVER bidige natt! Sover ikke noe godt heller, og føler jeg bare halvsover. Var ikke sånn i de andre graviditetene. Dette har startet nå den siste uken. 
Flere som har hatt det slik? 

Anonymkode: 5a824...a01

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg våkner seriøst hver 2-3 time HVER bidige natt! Sover ikke noe godt heller, og føler jeg bare halvsover. Var ikke sånn i de andre graviditetene. Dette har startet nå den siste uken. 

Mer overrasket over å lese at noen ikke har hatt det slik, så ja. Veldig normalt, dessverre. 🙈

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

nærmer seg nok ;)

Anonymkode: 7ac60...7ad

AnonymBruker
Skrevet

Er jo så slitsomt! Tar det som at kroppen gjør seg klar til våkne netter, MEN jeg er jo vandt til å våkne av barna mine fra før av innimellom. 🤣 Usj, så slitsomt! 

AnonymBruker
Skrevet

Ja vært sånn lenge. I natt våknet jeg hver time. Gav opp rett før 4. prøver å sove litt på dagen og slik, når jeg får det til :)

Anonymkode: 7b4a7...ac0

Skrevet

Er i uke 15 og våkner i 3-4 tiden hver eneste natt.. noen ganger får jeg sove igjen. Som regel ligger jeg våken noen timer. Har også bare gitt opp og stått opp, er ikke akkurat opplagt da 🤦🏻‍♀️

AnonymBruker
Skrevet

Høres normalt ut ja.. Vi skal jammen gjennomgå vi gravide. Men det er verdt det heldigvis❤️

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i uke 30 og har hatt det slik en stund allerede... I natt sovnet jeg rundt midnatt og våknet hver/annenhver time etter det🙃 Helt zombie når vekkerklokken ringer om morgenen, selv om jeg har vekkerklokka på mye senere enn tidligere grunnet hjemmekontor.

Anonymkode: c5b3e...482

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det sånn i begge svangerskapene, særlig de siste månedene. Folk sa at det var trening til livet med baby, og jeg var litt fortvilt over å "aldri" skulle få sove godt igjen. Men jeg syns jeg har fått mye bedre søvn med nyfødt i hus enn siste del av svangerskapene.  

Anonymkode: a22cf...b42

Skrevet

Våkner 7-9 ganger hver natt jeg, så hver eneste time. Noen ganger er jeg våken i 1-2 timer i strekk også, så synes det hørtes deilig ut å bare våkne hver 2. - 3. time. 😄 

AnonymBruker
Skrevet

Uke 33 og jeg sover kanskje 1-3 timer per natt. Og da våkner jeg kanskje hvert 20 minutt for å snu meg. Jeg får så vondt i korsryggen av å måtte sove på siden. Sover vanligvis på ryggen, men det er ikke anbefalt etter uke 28. Har masse puter og bbhugme, men ikke noe hjelper. De siste 3 nettene har ikke pulsklokken klart å registrere noe søvn på meg :(

Anonymkode: 9f84a...c36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...